За майже за місяць роботи Локального моніторингового центру та “гарячої лінії” Львівської митниці ДФС надійшло 57 звернень від громадян та 5 скарг на дії працівників митниці. Про це повідомив начальник Львівської митниці ДФС Левко Прокіпчук під час наради у Львівській обласній державній адміністрації, передає прес-служба відомства.
«Люди, головно, хотіли отримати роз’ясненння з того чи іншого питання, реквізити або адрес структурних підрозділів митниці та довідатися причини затримки в митному оформленні», – розповів Левко Прокіпчук.
Левко Прокіпчук зазначив, що основними завданнями Локального моніторингового центру є попередження можливих правопорушень чи неправомірних дій з боку посадових осіб Львівської митниці ДФС, а також аналіз повідомлень від заявників, які надходять на телефон “гарячої лінії”.
Нагадаємо, що 16 жовтня у Львівській митниці ДФС розпочав роботу Локальний моніторинговий центр з цілодобовим режимом роботи та запроваджено “гарячу лінію” Львівської митниці ДФС з питань державної митної справи. Скаржитись на дії митників можна за телефоном (032) 258-99-69.
Фото: ЛОДА