ОСТАННІ НОВИНИ

Три дороги Львівщини потрапили у топ-10 найгірших автомагістралей України

|

На ремонт українських доріг необхідно 10 років та від 500 мільярдів до 1 трильйона гривень.

71

Загалом в Україні 50 тисяч км доріг потребують ремонту. Цього року автодору виділено 20 млрд гривень. З них 17 млрд піде на погашення кредитів. Решти 3 млрд гривень вистачить лише на третину від необхідних робіт з ямкового ремонту, пише «ЛігаБізнесІнформ».

Відтак опубліковано топ-10 найгірших автодоріг України, які потребують ремонту найпершими:

  1. Р-75. КПП «Тимкове» – Балта – Первомайськ – Доманівка – Олександрівка (Миколаївська область). Довжина дороги 184 км. Фактична довжина маршруту – 202 км, з яких 64 км пошкоджено ямами. З початку року Укравтодор «залатав» 16% від загальної кількості ям на цій дорозі.
  2. М-15. Одеса – Рені. Одна з найгірших українських автомагістралей. При протяжності 295 км пошкоджено 228 км дороги, яка потребує поточного середнього ремонту. Ще 61 кілометр потребує капітального ремонту. Також потрібно побудувати майже шість кілометрів об’їзної дороги навколо Рені. Зараз відремонтовано лише18% від необхідного обсягу.
  3. 3. Н-17. Львів – Радехів – Луцьк (Львівська – Волинська області). Одна з найгірших доріг в Західній Україні. За даними Укравтодору, з 130 км шляху ямами уражено понад 60 км. Особливо небезпечна дорога на ділянці у Львівській області (Радехів і Кам’янка-Бузька).
  4. Р-07. Чугуїв – Мілове (Харківська – Луганська області). Починається в Чугуєві, проходить через Шевченкове, Куп’янськ, Сватове, Старобільськ, Біловодськ, закінчується в селищі Мілове Луганської області і далі проходить на території Росії. Загальна протяжність 289,7 км, з яких 264,4 км покрито ямами.
  5. М-13. Кіровоград – Платонове (Кіровоградська, Миколаївська та Одеська області). Покриття на більшій частині протяжності автодороги – бетонні плити. Загальна протяжність автошляху – 254,4 км. 159 км цієї автомагістралі покрито ямами.
  6. Н-09. Мукачево – Івано-Франківськ – Рогатин – Львів. (Закарпатська, Івано-Франківська та Львівська області). Протяжність 435 км, з яких 255 км потребують капітального ремонту. Траса знаходиться в незадовільному стані, її ширина 7-9 метрів, є безліч крутих поворотів і підйомів.
  7. Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг (Одеська та Миколаївська області). Протяжність – 209 км. За даними Укравтодору, на 119 км дороги зустрічаються ями.
  8. Н-11. Дніпропетровськ – Миколаїв (через Кривий Ріг). Загальна протяжність – 239,6 км. За даними начальника Служби автодоріг в Миколаївській області Валерія Блошенко, вартість капітального ремонту дороги в квітні оцінювалася в 1,7 млрд гривень. При цьому в поточному році на утримання доріг в області виділено всього 70 млн гривень.
  9. Н-13. Львів – Самбір – Ужгород (Львівська та Закарпатська області). Загальна протяжність – 227,5 км, з яких на ями і вибоїни припадає близько 100 км.
  10. Н-14. Олександрівка – Кіровоград – Миколаїв. Загальна протяжність – 239,3 км, з під’їздами – 264,9 км. 105 км дороги потребує капітального ремонту. Саме на цій трасі планується побудувати першу в Україні нову бетонну дорогу.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *