Найбільша українська мережа туристичних агентств “Гарячі тури”, застрягши у фінансових суперечках, припинила своє існування. Телефони, вказані на сайті мережі, не відповідають. Крім того, один з потенційних інвесторів відмовився рятувати компанію, передає РБК-Україна.
Близько двох тижнів тому в соціальних мережах почала поширюватися інформація, що мережа турагентств “Гарячі тури” відчуває фінансові проблеми. Компанію можна було врятовати, оскільки, як мінімум, один потенційний інвестор погодився допомогти фірмі.
“Компанія “Гарячі тури” попередньо озвучила одну інформацію щодо витрат і доходів, яка нас влаштовувала, тому був сенс її рятувати. В ході переговорів і аналізу цифр, ми побачили зовсім інші суми – зросли витрати, і дуже суттєво фактична цифра доходів стала відрізнятися від заявленої в меншу сторону. Зваживши ситуацію, ми не побачили сенсу займатися цією історією далі”, – розповів директор Tickets.ua Сергій Кравець.
Директор Tickets.ua відзначив, що з точки зору роботи з клієнтами, “Гарячі тури” вчинили правильно.
“Окремо, що важливо для туристів, ми спостерігаємо картину порятунку потопаючих руками потопаючих, тобто, агентства, які входили в мережу “Гарячі тури”, в більшості випадків самі по другому разу повторно платили туроператорам за своїх туристів, і ті летіли. Дуже гідне ставлення,” – вважає Кравець.
Додатковим ударом по компанії стали суди. Дві фірми подали позови на “Гарячі тури” в кінці червня.
Директор мережі туристичних агенцій “Поїхали з нами” Олег Кулик підтвердив, що мережа “Гарячі тури” все-таки припинила своє фактичне існування.
“Врятувати її від відходу з ринку можна було приблизно два тижні тому, коли вперше стало відомо про проблеми в мережі, однак зараз вже занадто пізно”, – вважає він.
Причиною відходу з ринку “Гарячих турів” Олег Кулик назвав маніпуляції власника мережі з грошима, які турагенти повинні були через центральний офіс “Гарячих турів” передати туроператорам за куплені тури. Директор агенції «Поїхали з нами» оцінив суму боргу “Гарячих турів” за банківськими овердрафтами туроператорам і турагентам в 1,5-2 млн дол.
Як наслідок, відхід з ринку мережі “Гарячі тури” негативно вплине на туристичний ринок, упевнений директор Центру розвитку туризму України Володимир Царук.
“Туристи, навіть заплативши гроші і уклавши договір, не будуть впевнені, що вони зможуть відправитися на відпочинок”, – вважає він.
Нагадаємо, що “Гарячі тури” була найбільшою туристичною франчайзинговою мережею, яка об’єднувала більше 250 офісів по всій Україні.
Фото: Соціальні мережі