ОСТАННІ НОВИНИ

Замість офісу на заправку: на АЗК «ОККО» працювали незвичні оператори

|

25 квітня у мережі АЗК «ОККО» відбувся уже традиційний День солідарності  – акція, у рамках якої офісні працівники на один день добровільно змінюють свій фах і виходять працювати на автозаправки продавцями-консультантами чи молодшими операторами, щоб безпосередньо поспілкуватися з клієнтами, відчути нюанси функціонування АЗК.  Така акція проводиться на «ОККО» уже шостий рік поспіль. Її гасло залишається незмінним: «Ми – одна команда!».

До участі у цьогорічному Дні солідарності зголосилося  понад 300 офісних працівників компанії. Найбільше охочих виявилося серед  співробітників Західного (Львів), Вінницького, Кіровоградського і Закарпатського регіональних відділень.  Клієнти зміни на «ОККО»  помітили моментально, оскільки серед операторів АЗК 25 квітня значно зросло представництво  прекрасної статі.

«У День солідарності ми рекомендували колегам узяти зі собою на АЗК гарний настрій, позитивне мислення, кілька ідей,  прагнення порадувати клієнта та допомогти колегам на заправці,  бажання поринути в дивовижний світ АЗК «ОККО» і здобути новий досвід», – зазначає Галина Лопащенко, керівник сектору аналізу і моніторингу операційного напрямку компанії. Судячи з перших відгуків, клієнти позитивно оцінили акцію 25 квітня. Не менш натхненними поверталися з заправок й учасники Дня солідарності.

«У наших молодших операторів непроста робота, – ділиться враженнями менеджер з адміністративної діяльності Оксана Левківська. – Потрібно постійно доносити до клієнта не тільки максимум інформації, а й максимум хороших емоцій. Все ж таки найголовніше, щоб водій  виїхав з нашого автозаправного комплексу задоволений у будь-якому випадку». Керівник тендерного відділу мережі «ОККО» Олег Даниляк уже не вперше бере участь у Дні солідарності. «Для мене ОККО – це не просто робота, це – реально моє життя, адже я в цій компанії понад 10 років, – каже він. – І без цієї команди, без цього духу уже себе не уявляю».

По закінченні Дня солідарності серед усіх учасників проведено опитування, яке допоможе мережі «ОККО» згенерувати свіжі ідеї щодо покращення процесів на АЗК, удосконалити стандарти обслуговування клієнтів, запровадити нові сервіси.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *