ОСТАННІ НОВИНИ

Садовий каже, що вже наступного року буде прокладена трамвайна колія до Сихова

|

Сьогодні у Львівській міській раді відбулось підписання договору між ЛКП «Львівавтодор» та Європейським банком реконструкції та розвитку щодо надання кредиту, розміром 6 млн євро, для прокладання трамвайної колії до житлового масиву «Сихів». Про це повідомляє прес-служба Львівської міськради.

«Сихів – це найбільший спальний район міста Львова, тож ми повинні зробити максимум для того, щоб мешканцям було комфортно. В наступному році, дякуючи ЄБРР, буде прокладена трамвайна колія по вул. Стуса та пр. Червоної Калини, і це буде сполучення мешканців, які живуть на Сихові, з центральною частиною міста. Чим цікавий цей кредит? На суму 6 млн євро під 5,5%. Але також ми отримуємо 5 млн євро гранту. Це надзвичайно вигідні умови, які не кожна країна може отримати. Власне, це дякуючи довірі до Львова, тому що кожна гривня, яка використовується, дуже чітко контролюється. До прикладу, на роботах, які ми в цьому році проводимо з ЄБРР, прийом робіт ведуть іноземні фахівці.

Це є той приклад, як треба працювати в Україні, тому що це є дисципліна фінансова, участь міжнародних компаній в роботі, і найголовніше – це комфорт для наших львів’ян, щоб ми мали хороші, європейські дороги та інфраструктуру», – повідомив міський голова Львова Андрій Садовий.

Як додав Денис Гайовий, старший банкір ЄБРР, у 2013 році банк інвестував у економіку міста Львова 26 млн євро: 20 млн євро. кредиту на модернізацію системи теплопостачання у місті та 6 млн євро для продовження трамвайного маршруту №4 до Сихова. Окрім того, у співпраці з ЄБРР місто вже реалізує проект реконструкції дорожнього покриття та інфраструктури вздовж трамвайних маршрутів №2 та №6.

Новий фінансовий пакет співпраці з ЄБРР включає позику на суму 6 млн. євро від Банку та паралельний грант у розмірі 5 млн. євро від Німецького Міністерства навколишнього середовища, охорони природи та безпеки реакторів. Строк надання позики – 7 років. Умови погашення – 12-ма рівними частинами кожних півроку з однорічним пільговим періодом.

«Я хотів би подякувати і Львову, і підприємству «Львівавтодор» за ту співпрацю, яка була, за той шлях, який пройдений. Це був достатньо складний шлях з точки зору підготовки кредиту. У нас дійсно склалась хороша співпраця з Львовом, результатом якої є цей проект. Окрім того, ми б хотіли подякувати Міністерству екології Німеччини, адже саме вони надають грант на 5 млн євро на розбудову екологічного транспорту у Львові» – зазначив Денис Гайовий, старший банків департаменту муніципальної інфраструктури ЄБРР.

Відповідно до попередніх розрахунків, термін виконання робіт – від 6 до 8 місяців.  Роботи планують розпочати навесні 2014 року та завершити протягом одного будівельного сезону Тендер на проведення робіт з продовження трамвайного маршруту №4 до Сихова виграла компанія «ONUR». Окрім того, у бюджеті на 2014 рік місто повинно передбачити кошти для співфінансування проекту. Грантову угоду між містом та Міністерством навколишнього середовища Німеччини планують підписати у лютому 2014 року.

Додамо, реалізація проекту дозволить продовжити трамвайну лінію №4, яка з’єднуватиме великий житловий масив Сихів з центром міста Львова. Продовження лінії до околиці масиву «Сихів», населення якого складає майже 150,000 жителів, має збільшити пасажиропотік громадського транспорту на 25 відсотків. Довжина трамвайної лінії – 11,5 км в двоколійному вимірі.

Нагадаємо, ця угода продовжує перший інфраструктурний проект, ініційований містом та ЄБРР у 2009 році, який на даний момент вже успішно реалізований. В рамках цього проекту було відновлено трамвайні колії, дороги та суміжну інфраструктуру вздовж двох найбільш перевантажених трамвайних ліній Львова – №2 та №6, втілено систему регулювання дорожнього руху та профінансовано модернізацію трамвайної інфраструктури, депо та ремонтні роботи рухомого складу.

Джерела фото: Львівська газета   

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *