ОСТАННІ НОВИНИ

Мешканцям Львівщини повернули 151 тис грн. за неякісні товари та послуги

|

В інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області функціонує громадська приймальня, в якій на щоденному прийомі або в телефонному режимі надаються консультації і роз’яснення з приводу вирішення проблем, пов’язаних із порушенням Закону України «Про захист прав споживачів». Протягом 9 місяців 2013 року такими послугами скористались 965 громадян – споживачів. Про це повідомив начальник інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області Юрій Гринів під час сьогоднішньої апаратної наради ОДА, інформує прес-служба ЛОДА.

Також він повідомив, що з метою подолання негативних тенденцій на споживчому ринку області проводилась робота щодо здійснення державного контролю за якістю і безпекою продукції, усіх видів робіт і послуг та додержанням вимог чинного законодавства про захист прав споживачів у сфері торгівлі, ресторанного господарства, послуг та реклами.

«Так, протягом 9 місяців 2013 року інспекцією одержано 830 звернень громадян, з яких 762 – розглянуто на користь споживачів. Як свідчить аналіз звернень – 52% стосуються якості товарів народного споживання, 46% – якості надання платних послуг. За придбані неякісні товари та надані неякісні послуги споживачам повернуто 151,4 тис. грн.», – зазначив Ю. Гринів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *