З понеділка, 30 вересня, Центр надання адміністративних послуг змінює приміщення, у зв’язку з проведенням ремонтних робіт. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
Надання консультацій, реєстрація звернень, запис на прийом до посадовців та до міського голови тимчасово здійснюватиметься у 115 кабінеті (центральний вхід в Ратушу, 1 поверх, праворуч). Водночас видача результатів адміністративних послуг (готових документів) відбуватиметься у 121 кабінеті (центральний вхід в Ратушу, 1 поверх, ліворуч).
Реєстрація поштової кореспонденції, а також документів від органів державної влади і надалі здійснюватиметься в 121 кімнаті.
У випадку виникнення додаткових запитань, просимо звертатися на інформаційну довідку міської ради за телефоном 297-57-95.