ОСТАННІ НОВИНИ

Нові термінали для продажу квитків не видають решти, зате тримовні

|

У ЛКП «Львівелектротранс» повідомили, що інтерфейс терміналів є українською, російською та англійською мовами, щоб було зручніше туристам. Про це інформує прес-служба ЛМР.

Термінал працює таким чином: особа вибирає собі кількість талонів певного номіналу, потім обирає, куди буде зарахована решта (якщо буде – авт.). За замовчуванням вона зараховується на рахунок мобільного телефону, а також можна вибрати опцію «на благодійність».

Під час оплати перша мінімальна купюра, внесена в термінал, повинна бути не меншою, аніж 2 гривні. Далі можна вносити купюри і по 1 гривні. Решти термінал не видає.

«Незважаючи на те, що їх тільки встановили, продається близько 20-30 квитків на день з кожного терміналу. Тобто люди самі вивчають, як користуватись автоматами.

Реклама партнерів

Квитки відрізняються від звичайних, однак мають необхідний ступінь захисту: мікротекст, зображення, а також ультрафіолетовий захист. Тому підробити його важко. Такий квиток також потрібно закомпостувати при посадці в трамвай чи тролейбус» – розповів в.о. начальника відділу зборів ЛКП «Львівелектротранс» Сергій Перепелюк.

Додамо, що термінали розраховані для зовнішнього використання, вони можуть стояти на вулиці, під сонцем, під дощем і є вандалозахищені.

Загалом же передбачено встановлення 78 терміналів, які готовий встановити інвестор на вулицях Львова.

Нагадаємо, інвестор ТзОВ «Оззон-Харків» власним коштом встановлює термінали з продажу квитків.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.