29 березня в Україну привезуть мощі святого Івана Боско, католицького священика, покровителя дітей, молоді, батьків та педагогів, повідомляє прес-служба Львівської міської ради. Подорож мощей триватиме до 10 квітня. Вона розпочнеться з Одеси, потім мощі перевезуть до Києва, Коростишева, Тернополя, Львова і Перемишлян.
Паломництво мощей св. Івана Боско розпочалось у 2009 році з нагоди приготування до святкування 200-ліття від дня народження святого. Ці мощі побували у Південній Америці, Азії, Африці, Австралії, та в більшості країн Європи. До України мощі прибудуть із Румунії, і потім їх перевезуть до Словаччини.
Мощі св. Івана Боско «мандрують» місцями присутності чернечого згромадження, яке заснував цей святий – Салезіянського Товариства Св. Івана Боско. Своїм головним завданням салезіяни вважають всебічний розвиток молодої людини на основі християнських цінностей і за допомогою славнозвісної «запобіжної системи» виховання о. Івана Боско, яка полягає у тому, щоб запобігти помилкам та гріхам дітей, створюючи добрий родинний дух і захоплюючи їхню увагу цікавими заняттями.
Салезіянське Згромадження – одне з найбільших чернечих згромаджень Католицької Церкви, до якого належать близько 17 000 отців та братів, які працюють у 130 країнах світу. Серед відомих українських салезіян є отець Степан Чміль – перший український салезіянин, один з вихователів теперішнього Папи Римського, Франциска, а також владика Андрій Сапеляк – перший український єпископ цього згромадження і перший єпископ для українців греко-католиків в Аргентині.
Відомим салезіянином є також ще один священик – о. Бруно Ферреро, письменник, педагог, автор популярних коротких повчальних історій, і, зокрема, книги «Ваші діти мають лише вас. Тільки виховання змінить світ».
«Католицька Церква, відповідно до своєї традиції, вшановує святих і вшановує їхні мощі. Вшанування святих свідчить про великі діла Христа в Його слугах і пропонує їх вірним як приклади для наслідування. Мощі – це останки мучеників і святих, чиї тіла були на землі живим храмом Святого Духа і засобами здобуття героїчних чеснот. Вшановуючи мощі, християни вірять не в «міць», не в «могутність» чи силу самих по собі останків святих, а в молитовне заступництво перед Богом тих святих, чиї мощі є перед ними. Вони збуджують у серцях почуття близькості до слуг Божих, які жили колись у цих тілах. Отже, мощі святих є своєрідними каталізаторами, які підносять молитовний стан вірних», – говорить о. Юрій Смакоус.