ОСТАННІ НОВИНИ

Українці не мають за що купувати нові автівки?

|

У січні ринок нових легкових автомобілів скоротився на 17,5%. Утримати продажі на рівні минулого року вдалося лише ліченим трейдерам. Як повідомляє «AUTO-Consulting», якщо в попередні місяці острівцем стабільності залишалися преміальні бренди, то перший місяць нового року не залишив жодних ілюзій.

Лідерство на ринку, як і рік тому, зберігає Hyundai, але буквально за крок від нього китайська Geely, яка минулого місяця вже очолювала український авторинок.

Китайські автомобілі набирають популярності, передовсім, за рахунок російської Lada.

У січні збільшилися продажі Nissan. У підсумку цей японський бренд опинився на 4-й позиції на ринку.

Натомість дилери ЗАЗу не можуть похвалитися продажами – вони знизилися на 30%. Зі спадом фінішували і Volkswagen, Kia, Toyota. І тільки у Skoda невелика плюсова динаміка. Замикає топ-10 брендів на ринку Ford.

У сегменті преміум лідерство утримує Mercedes-Benz, але і йому вдалося закінчити січень з позитивним результатів. Головні конкуренти – Audi та BMW фінішували зі спадом продажів. Показав негативний результат і Lexus. І тільки Land Rover та Volvo змогли в скрутному січні приростити показники.

Непримиренна боротьба продовжується і в стані китайських виробників. Якщо Geely вже щосили претендує на лідерство на всьому ринку, то Chery втрачає позиції. У січні цей бренд скоротив свої продажі майже удвічі проти результату рік тому. Але навіть із таким спадом, найближчі конкуренти їм ще не загрожують. Немає остаточної ясності з тим, хто ж буде №3 серед китайських виробників. Great Wall нарощує збут, але лише на лічені одиниці випереджає BYD.

За підсумками 2012 року на ринку автомобілів найбільше зростання продажів спостерігалося в ціновому сегменті від 35 тисяч євро. А продажі в ціновій категорії 15-22 тис. євро зросли найменше.

«Коментарі» 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *