Компанія Hyundai приносить вибачення за завдані українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропоїздами власного виробництва та вже розпочала роботи з ліквідації несправностей, які у першу чергу пов’язані зі складними зимовими погодними умовами. Про це йдеться у листах компанії, направлених на адресу Укрзалізниці та державного підприємства “Українська залізнична швидкісна компанія”, повідомили у прес-службі Міністерства інфраструктури.
Зокрема, як зазначається у листах, вже впроваджено програму підготовки поїздів Hyundai до зимових умов та упродовж останніх двох днів було скорочено кількість несправностей.
Також Hyundai наразі збільшує кількість фахівців: лише на цьому тижні сім спеціалістів приєднаються до команди технічного обслуговування компанії. Крім того, «компанія Хюндай Ротем планує наймати більше українських спеціалістів для групи технічного обслуговування у Дарницькому депо» – йдеться у листі.
Вирішено проблеми і з поставкою необхідних запчастин, які компанія Hyundai мала раніше: більша частина запчастин вже доставлена у депо, упродовж тижня очікується ще надходження.
«Це перша наша зима в Україні, яка покаже нам сфери для вдосконалення (наші слабкі сторони). Кожен вид транспорту має проблеми у зимовий період, такі як затримки, відміни рейсів», – йдеться у листі. Водночас компанія готова працювати над виявленими недоліками та висловлює впевненість, що разом зі спеціалістами «Української залізничної швидкісної компанії» усі технічні проблеми, які виникають, будуть успішно вирішені.