В українських потягах встановлений неофіційний план з продажу чаю та кави. Якщо провідники його не виконують – оплачують різницю зі своєї зарплати
Кожен провідник має продати за рейс певну кількість склянок чаю, передає «ТСН».
«Нам такий план загадують, щоб пасажир випив три чашки чаю й одну каву. А якщо не вип’є, то я свої гроші плачу», – ділиться одна з провідниць.
За словами голови незалежної профспілки Олександра Абросимова на одного пасажира існують планові завдання з оплати чаю: наприклад, в потязі «Харків-Москва» на кожного пасажира план – 3,20 грн.
«На київському – 1,8 грн. Візьмемо Санкт-Петербург, там – 2,7 грн», – каже Абросимов.
«З чаю мають копійку всі, хто обслуговує потяг перед рейсом: начальники вагонних дільниць, монтери, навіть працівники пральні. Після відправки в рейс, провідники масово йдуть до керівника потяга. Тут касир веде бухгалтерію грошей, отриманих від продукції. Чай, який закуповує південно-західна залізниця, коштує 4,5 грн. Фірма-виробник – маловідома торговельна марка, має патент на дуже оригінальну упаковку, і контракт із залізницею на постачання чаю вищого сорту», – стверджують провідники, проте говорити про це відкрито відмовляються.
За інформацією «ТСН», у дирекції Південно-Західної залізниці про це не чули, хоча за неофіційними даними, за 9 місяців цього року ПЗ «наварила» на чаї приблизно 9 млн грн.
Як повідомляли «Коментарі», раніше АМКУ «Укрзалізниці» належним чином інформував споживачів про можливість вільного вибору придбання ними зазначеної послуги або відмови від неї. Зокрема, щодо включення у вартість залізничного квитка чаю та кави.
Фото: PHL