ОСТАННІ НОВИНИ

Депутати подолали вето міського голови на “преміальну” ухвалу

|

Сьогодні на сесії ЛМР повторно розглянуто ухвалу щодо щомісячного преміювання працівників департаменту «Адміністрація міського голови». За інформацією юридичного управління, відповідно до Постанови Кабміну повноваження щодо преміювання працівників департаменту відноситься виключно до повноваження керівника цього департаменту. При цьому розмір премії повинен становити не менше 10% посадових окладів. Попри зауваження юридичного управління та міського голови, депутати подолали вето на цю ухвалу.

Нагадаємо, на минулій сесії міська рада ухвалила здійснювати щомісячне преміювання працівників департаменту «Адміністрація міського голови» у розмірі 10 % посадового окладу у межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі департаменту «Адміністрація міського голови» на відповідний бюджетний рік з врахуванням фактично відпрацьованого часу. Також було встановлено, що премія з нагоди державних і національних свят; свят, встановлених Указом Президента України; професійних свят; ювілейних дат працівникам департаменту «Адміністрація міського голови» може надаватись виключно на основі ухвали міської ради.

За інформацією юридичного управління ЛМР, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати правці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» із змінами та доповненнями, надається право керівникам органів, зазначених у пункті 1 цієї постанови, у межах затвердженого фонду оплати праці:

– здійснювати преміювання працівників відповідно до їх особистого вкладу в загальні результати роботи, а також до державних і професійних свят та ювілейних дат у 2006 році в межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі відповідного органу, та економії коштів на оплату праці, а починаючи з 1 січня 2007 р. у межах фонду преміювання, утвореного у розмірі не менш як 10 відсотків посадових окладів та економії фонду оплати праці;

– конкретні умови, порядок та розміри преміювання працівників визначаються у положенні про преміювання відповідного органу.

Оскільки департамент «Адміністрація міського голови» є окремою юридичною особою, то повноваження щодо преміювання працівників департаменту «Адміністрація міського голови» відноситься виключно до повноваження керівника (директора) цього департаменту.

Нормативні акти, видані міською радою, виконавчим комітетом, міським головою Львова, виконавчими органами міської ради не можуть бути чинними у частині, що не суперечить ухвалі Львівської міської ради від 24.05.2012 «Про преміювання окремих працівників виконавчих органів Львівської міської ради», оскільки ця ухвала суперечить вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» із змінами та доповненнями.

Отже повноваження щодо преміювання працівників віднесено до компетенції відповідного керівника органу місцевого самоврядування.

Міський голова вважає, що Львівська міська рада при прийнятті ухвали від 24.05.2012 «Про преміювання окремих працівників виконавчих органів Львівської міської ради» перевищила свою компетенцію.

Нагадаємо, сьогодні ухвалу Львівської міської ради від 24.05.2012 «Про преміювання окремих працівників виконавчих органів Львівської міської ради» було розглянуто повторно.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *