ОСТАННІ НОВИНИ

60 тисяч смс відправили вболівальники під час матчу у Львові

|

Стадіон «Арена Львів», львівську фан-зону, аеропорт та вокзал відвідали близько 100 тис. абонентів МТС в день матчу у Львові, 9 червня. Як показує статистика, під час матчів вболівальники найбільше користуються соціальними мережами, онлайн-чатами, електронною поштою та пишуть смс. Про це повідомляє медіа-центр «Львів 2012».

Загострення пристрастей, що вирують на стадіонах, з усіма шумовими наслідками, звичайно ж, не дозволяли вболівальникам спілкуватися по телефону під час матчу (хоча дехто намагався перекричати натовп), тому основний «удар» взяли на себе соціальні мережі, онлайн-чати, електронна пошта та SMS-спілкування. Не дивно, що найбільш популярною послугою під час матчів став мобільний доступ до інтернету – харківські й львівські абоненти МТС згенерували інтернет-трафік загальним об`ємом 15 ГБ, що більш, ніж у 12 разів перевищило активність абонентів у звичайних умовах.

«Ми раді, що перше випробування наша оновлена мережа пройшла успішно. Оптимізуючи її під чемпіонат Європи, ми, перш за все, ретельно «вивчили» звички українських та європейських фанів. Наприклад, під час матчів, як правило, складно почути навіть власний голос, тому мало хто з уболівальників буде дзвонити по телефону. А ось мобільний інтернет – це саме та послуга, до якої вболівальники звикли. Адже багато з них ведуть футбольні онлайн-репортажі для друзів, що не потрапили на стадіон, діляться враженнями й фотографіями в соціальних мережах. Саме тому ми готували нашу мережу з урахуванням підвищеної активності користувачів мобільного інтернету. За результатами перших матчів стає зрозуміло, що наші розрахунки були вірними», – зазначив технічний директор «МТС Україна» Володимир Путінцев.

На другому місці за популярністю під час матчів були дзвінки по телефону – їх число було в 4 рази більше, ніж у звичайні дні. Кількість дзвінків на стадіоні та фан-зонах Львова – 190 тис. При цьому левова частка дзвінків припала на кінець матчу – 23:30 год.

Львівська SMS-«трансляція» матчу абонентами набрала 60 тис. відправлених повідомлень. Примітно, що сплеск інтернет-трафіку і відправки SMS припав на час, коли були забиті голи – на 24-й хвилині першого і на 73-й – другого матчу.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *