ОСТАННІ НОВИНИ

Провели комплексну діагностику залізничного полотна Львів–Київ–Харків–Донецьк

|

Державна адміністрація залізничного транспорту України провела комплексну діагностику всієї інфраструктури на швидкісному транспортному коридорі Львів – Київ – Харків – Донецьк. Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.

Якісну перевірку інфраструктури Укрзалізниці вдалося зробити завдяки наданому колегами з РЖД  діагностичного комплексу «ЕРА», яким керували російські спеціалісти. Про це розповів головний інженер Головного колійного господарства Укрзалізниці Василь Яковлєв.

За допомогою діагностичного комплексу «ЕРА»  обстежено майже 3 тис. колій, стан контактної мережі, обладнання залізничної автоматики, а також стан пристроїв зв’язку та телемеханіки на напрямку впровадження швидкісного руху Львів – Київ – Харків – Донецьк.  

«Діагностичний комплекс працював на залізницях України з 30 квітня по 15 травня 2012 року та допоміг нам зробити якісну діагностику інфраструктури, яка потрібна для впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів. Техніка, яка є в наявності Укрзалізниці, не дозволяє провести таку детальну перевірку та виявити всі недоліки. Наприклад, габарити наближення до інженерних споруд, ширину плеча баластної призми, знос рейок, кут відкосу земляного полотна. Усі виявлені недоліки оперативно ліквідовані. Це підвищує безпеку руху залізничного транспорту», – відзначив Василь Яковлєв.

Також він зазначив, що завдяки діагностичному комплексу, який перевіряє стан об’єктів усієї інфраструктури, а не окремих її елементів, вдалося зекономити на експлуатаційних витратах, оскільки діагностика відбувалася за допомогою одного локомотиву, а це потребувало значно менше енергетичних ресурсів та локомотивних бригадах.

Довідка

«ЕРА» – автоматизований діагностичний комплекс контролю стану технічних об’єктів залізничної інфраструктурі, який складається з двох вагонів. Один з них призначений для контролю стану технічних об’єктів залізничних колій, а другий – для контролю стану контактної мережі, системи автоматики та зв’язку. Особливість комплексу в тому, що він відрізняється від аналогів – кожен з його вагонів-лабораторій може працювати автономно, за своїм графіком.

Робоча швидкість діагностичного комплексу –100 км/год, на деяких ділянках, таких як стрілочні переводи –40 км/год. Дана швидкість дозволяє за добу перевіряти 300 –450 кмінфраструктури.

Комплекс «ЕРА» в рамках однієї перевірки забезпечує: контроль стану залізничної колії; габаритів наближення споруд, мостів, тунелів, міжколійної відстані; динаміку взаємодії колії та рухомого складу; стан контактної мережі; комплексний відеоконтроль залізничної колії; стан пристроїв залізничної автоматики, зв’язку та телемеханіки.
Фото: PHL

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *