У Львові все більше громадян звертаються до відділів соціального захисту задля вирішення того чи іншого соціального питання (оформлення допомоги, субсидії, пільги). Відтак, прийнято рішення розширити з 1 березня графік прийому мешканців у Єдиних приймальнях відділів соціального захисту з понеділка по четвер з 08:00 год. до 19:00 год., (попередньо було з 09:00 год. до 18:00 год.), а в п’ятницю як і раніше – відповідно до затвердженого табеля-календаря на поточний рік (в основному до 16:45 год.), проте як і раніше без обідньої перерви. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
«Цей крок є необхідним, оскільки чимало львів’ян теж працюють в режимі з 09:00 год. до 18:00 год., таким чином, не маючи вільної можливості вирішити власне соціальне питання, так як, змушені були «підлаштовуватись», відпрошуватись з роботи щоби потрапити до відділу соціального захисту. Системні зміни в процесі роботи відділів соціального захисту підвищили ефективність, якість та оперативність обслуговування громадян», – розповіла керівник управління соціального захисту Ольга Павлюк.
Загалом, у 2011 році працівниками відділів управління соціального захисту прийнято громадян та надано різного виду консультацій 182 тис. мешканцям нашого міста, що перевищує показник 2010 року у 170 тисяч мешканців. А вже за січень 2012 року працівниками відділів управління соціального захисту прийнято та надано консультацій майже 14 тис. громадянам (з них вже звернулись за субсидіями 1286 мешканців і за державними соціальними допомогами понад 3202 заявників).
Телефони «Єдиних приймалень» районних відділів соціального захисту (також для попереднього запису на прийом):
Галицький відділ: тел.: 235-80-83 (вул. Ф. Ліста, 5)
Личаківський відділ: тел.: 235-71-62 (вул. Театральна, 10)
Франківський відділ: тел.: 237-50-81 (вул. Ген. Чупринки, 85)
Залізничний відділ: тел.: 295-82-28 (вул. Виговського, 34)
Шевченківський відділ: тел.: 252-28-40 (вул. Липинського, 11)
Сихівський відділ: тел.: 254-64-80 (просп. Червоної Калини, 66).