ОСТАННІ НОВИНИ

За перший місяць цього року на «гарячу лінію» надійшло 40 тис звернень

|

На «гарячу лінію міста» за січень і перший тиждень лютого 2012 у відділ надійшло майже 40 тис телефонних дзвінків мешканців. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

Зокрема, звернень, пов’язаних з погіршенням погодніх умов (з пониженням температури та опадами снігу) отримали 279. 189 – щодо відсутності водопостачання через замерзання водопровідних труб. Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців Галицького та Шевченківського районів. Найменше, лише 5, від мешканців Сихівського району. 90 звернень було щодо відсутності посипання тротуарів піскосумішшю, прибирання снігу на дорозі, вулицях та прибудинкових територіях.

Як розповів в.о. начальника відділу ГЛМ Андрій Козак, після отримання такого звернення, інформація береться на контроль і одразу передається у відповідну службу міста для реагування.

«Після виконаних робіт, представник відповідної служби звітує на гарячу лінію про виконання і після підтвердження виконання робіт мешканцем, який подавав звернення, це питання знімається з контролю», – розповів Андрій Козак.

Нагадаємо, «гаряча лінія міста» – міська багатоканальна телефонна служба, де кожен мешканець Львова може отримати потрібну консультацію та звернутися до влади з вирішенням тих чи інших питань. Служба не тільки надає консультації, а й контролює, як вирішуються конкретні проблеми. Короткий номер відділу – 15-80.

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *