ОСТАННІ НОВИНИ

Уперше в Львові встановили таблички згідно з бренд-буком міста

|

У Львові працюють над формуванням єдиного іміджу міста. Уперше у місті приміщення Сихівської районної адміністрації облаштовано табличками згідно з бренд-буком. Зокрема, стилістику бренд-буку використано на фасадних таблицях, а також інформаційних стендах та елементах навігації всередині адміністрації. Про це повідомили у прес-службі Львівської міськради.

Нещодавно у Львові зроблено ще один внесок у формування єдиного іміджу міста Львова. На замовлення Сихівської районної адміністрації було виготовлено й встановлено таблички, інформаційні стенди та елементи навігації згідно зі стилістикою бренд-буку.

«Встановлення табличок у Сихівській районній адміністрації згідно із стилістикою бренд-буку – це вагомий внесок до формування єдиного іміджу міста Львова. Також це є важливий крок до вироблення впізнаваності структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств та установ з-поміж інших організацій», – зауважила завідувач сектору внутрішньої промоції відділу промоції міста ЛМР Леся Гудима-Місеюк.

Як повідомили у Сихівській районній адміністрації, цього року у відповідності до стилістики бренд-буку облаштовано 3 фасадні таблиці, 6 елементів навігації всередині приміщення – по дві таблички із вказівниками та номерами кабінетів на трьох поверхах. Крім того, для зручності мешканців встановлено 3 великі таблиці по одній на кожному поверсі із назвами та розташуванням усіх кабінетів, а також 2 інформаційні стенди.

Нагадаємо, розміщення офіційної символіки, так як і промоційного логотипу, на візуальних матеріалах здійснюється згідно з бренд-буком м. Львова.

Довідка

Бренд-бук м. Львова затверджено відповідно до рішення Виконавчого комітету ЛМР від 15.07.2011 № 691 «Про правила оформлення офіційної та промоційної продукції у м. Львові». Відповідно до бренд-буку, візуальна ідентифікація Львівської міської ради складається з герба міста та напису «Львівська міська рада». Герб міста: у синьому щиті зображена золота брама з трьома вежами, кожна з яких завершена трьома зубцями і має по одній бійниці. Центральна вежа вища від двох інших. Брама відкрита, без воріт та грат. У отворі брами крокує у правий бік золотий лев.

Вивіски із назвами установ відповідно до бренд-буку мають базове співвідношення сторін – 1:2. Допускається збільшення висоти вивіски до пропорції 1,5:2. Вивіска виготовляється із скла товщиною не менше 7 мм. Зображення наноситься за допомогою самоклейкої плівки зі зворотного боку вивіски.

Отримати офіційний та промоційний логотип м. Львова можна на офіційному сайті Львівської міської ради www.city-adm.lviv.ua або у відділі промоції міста управління інформаційної політики та зовнішніх відносин ЛМР. Використання логотипів необхідно погодити у начальника управління інформаційної політики та зовнішніх відносин ЛМР, перед тим надіславши макет продукції на електронну адресу: [email protected]. Довідки за телефоном: 297-57-70.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *