ОСТАННІ НОВИНИ

Львівські чиновники взялися за рекламоносії

|

У Львові триває розробка схем розміщення зовнішньої реклами. Основна мета такого нововведення – дотримання єдиних вимог щодо розміщення  рекламоносіїв. Особливу увагу закликають звернути на розміщення реклами в історичній частині міста, інформує прес-служба Львівської міськради.

При розробці перспективних схем розміщення зовнішньої реклами у Львові планують гармонізувати розміщення реклами в історичній частині міста. Як зазначив начальник відділу архітектурно-художнього оформлення міста ЛМР, головний художник міста Володимир Сколоздра, питання розміщення реклами є особливо актуальним для Львова як міста з великою історичною спадщиною.

«Питання розміщення реклами стосується кожного міста, яке має історичну спадщину. За кордоном зазвичай рекламні конструкції розміщають на в’їзних магістралях в місто і то на великих відстанях, щоб вони не відволікали увагу водія. Для нас основними напрямами роботи є гармонізація реклами в історичній частині міста та впорядкування її на міських магістралях з метою уникнення дисонуючих моментів, візуального перекриття історичного ансамблю. Кількість рекламоносіїв повинна перерости в якість. Ми повинні жити в місті, яке є комфортне як для мешканців, так і для туристів та гостей міста», – зауважив головний художник міста Володимир Сколоздра.

Як повідомили у відділі міжвідомчих проектів ЛМР, у ході роботи виявлено чимало прикладів рекламоносіїв, що суперечать вимогам Класифікатора рекламних засобів. Однак, з метою недопущення додаткових витрат рекламорозповсюджувачів 18 листопада 2011 року було прийнято рішення призупинити до затвердження схем комплексного розміщення рекламних засобів дію Класифікатора.

Також із метою забезпечення ясності та послідовності у взаємовідносинах влади з бізнесом, робочим органом підготовлено проект рішення про внесення змін до Правил розміщення зовнішньої реклами, відповідно до яких дозволи на рекламні засоби буде продовжено до 2014 року. З проектом даного рішення можна ознайомитися на сайті міської ради у розділі «Економіка» (регуляторна політика).

Нагадаємо, за 11 місяців 2011 року у Львові було надано 225 дозволів на розміщення реклами. Станом на сьогодні у Львові розміщено 4328 рекламних носіїв.

Довідка

Правила розміщення зовнішньої реклами у м. Львові були затверджені Рішенням виконавчого комітету ЛМР від 21.05.2010 № 569 «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *