ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові розроблять нові схеми розміщення зовнішньої реклами

|

У Львові триває розробка карти-схеми розміщення зовнішньої реклами, повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

Як повідомили у відділі міжвідомчих проектів Львівської міської ради, відповідно до Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові триває робота над розробкою комплексних схем розміщення зовнішньої реклами.

«Нашою метою є впорядкування, уніфікація рекламоносіїв у Львові та забезпечення комфортних умов проживання мешканців. По можливості будемо намагатися розсувати рекламні конструкції, пропонувати рекламним фірмам змінити формат рекламоносіїв відповідно до сучасних вимог, адже дуже багато з них є застарілими на даний час», – повідомила начальник відділу міжвідомчих проектів Львівської міської ради Олена Хестанова.

Як зазначила Олена Хестанова, у ході роботи виявлено чимало випадків , коли рекламоносії суперечать вимогам класифікатора рекламних засобів. 18 листопада 2011 року було прийнято рішення призупинити до затвердження схем комплексного розміщення рекламних засобів дію класифікатора.

Також із метою забезпечення ясності та послідовності у взаємовідносинах влади з бізнесом, робочим органом підготовлено проект рішення про внесення змін до Правил розміщення зовнішньої реклами, відповідно до яких дозволи на рекламні засоби буде продовжено до 2014 року. З проектом даного рішення можна ознайомитися на сайті міської ради у розділі «Економіка» (регуляторна політика).

Нагадаємо, за 11 місяців 2011 року у Львові було надано 225 дозволів на розміщення реклами. Станом на сьогодні у Львові розміщено 4328 рекламних носіїв.

Правила розміщення зовнішньої реклами у м. Львові були затверджені Рішенням виконавчого комітету ЛМР від 21.05.2010 № 569 «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *