ОСТАННІ НОВИНИ

Скорочення пасажирських перевезень Львівська залізниця називає нагальною потребою

Львівський портал

|

Оптимізація пасажирських і приміських залізничних перевезень є нагальною потребою сьогодення, інформує прес-центр Львівської залізниці. Зміни, які відбудуться у графіку руху поїздів Львівської залізниці, спрямовані на перехід до європейської системи перевезень, котра передбачає відмову від нічних поїздів і запровадження швидкісних денних.

У залізниці вказують, на те, що ця оптимізація “викличе певні незручності для пасажирів, які звикли користуватися «готелями на колесах». Однак об`єднання переконує, що без цього неможливо якісно змінити спосіб надання послуг із перевезення пасажирів.

“Кроки, які робить магістраль – це кроки до чіткого моніторингу пасажиропотоків і можливості оперативно реагувати на потреби пасажира. Поїзди, які користуються попитом і рівномірно заселені – курсуватимуть і надалі, а от ті, які напівпорожні – будуть розформовані і вагони з них при потребі можна буде додати у склад популярних поїздів” – зазначено у повідомленні.

Також прес-центр ЛЗ запевняє, у тому, що процес оптимізації пасажирського і приміського секторів залізниці, звичайно, торкнеться сотень, чи навіть тисяч працівників, та мова зовсім не йде про їх скорочення.

На сьогодні жоден працівник залізниці не отримав повідомлення про скорочення, залізничників, вивільнених від одного виду роботи натомість забезпечують іншою роботою. Керівництво залізниці усвідомлює острах працівників і напругу, яка виникла унаслідок рішення про скасування деяких поїздів, але нагадує, що цей крок хоч і вимушений, але цілком обґрунтований” – вказано у повідомленні.

У 2010 році збитки Львівської магістралі від перевезення у приміському та пасажирському сполученні сягнути майже 1,4 млрд. грн., а компенсації становили лише 31 млн. грн. До прикладу, збитки за шість місяців цього року – 730,6 млн. грн., а компенсації – 15,3 млн. грн. 25 категорій пільговиків традиційно користуються послугами залізниці і так само традиційно витрати за їх перевезення для залізниці залишаються непокритими. Показовою є ситуація з перевезенням студентів. На 2011 рік Міністерством освіти і науки передбачено на компенсацію Львівській залізниці за перевезення студентів 6,1 млн. грн., у той же час вже станом на 1.10.2011 залізниця перевезла студентів на 21 млн. грн., а до кінця року ця цифра ще зросте на кілька мільйонів і різниця у розрахунках ляже тягарем збитків на плечі ЛЗ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *