Цього року до Антимонопольного комітету надійшло набагато більше скарг щодо надання неякісних житлово-комунальних послуг, аніж було зафіксовано у попередні роки. Скаржаться на роботу комунальних підприємств мешканці Львова, а також і районів області. Про це сьогодні на брифінгу повідомила начальник 1-го відділу досліджень та розслідувань Львівського обласного територіального відділення АМКУ Оксана Ільницька.
«Скарг від мешканців надходить дуже багато щодо отриманих неякісних послуг. Навіть більше, ніж у минулому році. На сьогодні уже є близько 130 заяв. Люди скаржаться і на недогріви у помешканнях, і на перегріви, адже в такому випадку їм доводиться платити за послуги більше», – розповіла О.Ільницька.
Також, за її словами, найчастіше скаржаться на нарахування вартості квартплати, плати за послуги енергопостачальних організацій.
Вона запевнила, що спеціалісти Антимонопольного комітету реагують на всі факти порушень, а відповідно проводяться перевірки і накладаються штрафні санкції.
Львівський портал