ОСТАННІ НОВИНИ

Львів отримав свій бренд-бук

Львівський портал

|

Виконавчий комітет Львівської міської ради прийняв рішення «Про правила оформлення офіційної та промоційної продукції у м. Львові». Місто отримало свій бренд-бук – детальну інструкцію з використання всіх розроблених елементів стилістики продукції Львова (логотип, фірмовий шрифт, фірмовий колір тощо). Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

Метою цього рішення є формування позитивного сприйняття Львова серед львів’ян, мешканців України та іноземців завдяки уніфікації візуалізованих офіційних та промоційних матеріалів, вироблення єдиного іміджу Львова.

Тепер, згідно з цим рішенням, у місті встановлені організаційні та фінансові основи використання промоційної емблеми та офіційної символіки Львова.

«Бренд-бук  – це інструкція по використанню логотипів. Їх у Львова є два – офіційний  і промоцій ний», – зазначив викладач кафедри графічного дизайну ЛНАМ Юрій Крукевич.

За його словами, офіційний логотип складається з герба міста та напису «Львівська міська рада». Герб міста: у синьому щиті зображена золота брама з трьома вежами, кожна з яких завершена трьома зубцями і має по одній бійниці. Центральна вежа вища від двох інших. Брама відкрита, без воріт і грат. У отворі брами крокує у правий геральдичний бік золотий лев.

На промоційному логотипі міста зображено п’ять кольорових веж: дзвіниця Вірменського собору, вежа Корнякта, міська ратуша, вежа Латинської катедри, дзвіниця монастиря Бернардинів, які символізують багату архітектурну спадщину міста, різноманітність культур, національностей, конфесій, які існували в місті від часу його заснування. Під зображенням веж напис «Львів відкритий для світу», який є девізом міста. «На давніх зображеннях Львова вежі завжди домінують в урбаністичному просторі, цю традицію продовжено в сучасній емблемі міста», – додав Ю.Крукевич.

Отримати офіційну та промоційну емблему Львова можна на офіційному сайті Львівської міської ради www.city-adm.lviv.ua або у відділі промоції міста управління інформаційної політики та зовнішніх відносин департаменту «Адміністрація міського голови». Після цього необхідно узгодити використання емблеми у начальника управління інформаційної політики та зовнішніх відносин, надіславши спочатку електронний варіант, а згодом один примірник друкованої продукції.

Експерти, що працювали над бренд-буком: заступник  міського голови з гуманітарних питань Василь Косів, директор департаменту Євро-2012 Олег Засадний, в. о. голови правління  Інституту міста Олександр Кобзарев, начальник управління туризму ЛМР Оксана Сидор, начальник управління інформаційної політики та зовнішніх відносин ЛМР Андрій Москаленко, директор інформаційних проектів ТРК «Люкс» Остап Процик, керівник програми міжнародної діяльності Інституту міста Степан Веселовський, візуалізатор даних Інституту міста Мар’яна Зуб, керівник програми аналізу та дослідження Мар’яна Малачівська, керівник Центру туристичної інформації Олена Голишева, викладач кафедри графічного дизайну ЛНАМ Юрій Крукевич, викладач кафедри графічного дизайну ЛНАМ Петро Нагірний.

Цей проект виконано за допомогою німецько-українського проекту «Підтримка українського уряду щодо Євро-2012», який реалізовується Німецькою організацією міжнародного співробітництва (GIZ) на замовлення Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ).

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *