ОСТАННІ НОВИНИ

Нова вулиця Ряшівська буде 4-смуговою і з велосипедними доріжками

Львівський портал

|

Будівництво вул. Ряшівської  (від вул. Патона до вул. Кульпарківської) проводиться відповідно до генерального плану Львова для формування радіально-кільцевої мережі магістральних вулиць та розвантаження центральної частини міста від руху транзитного транспорту. Новозбудована ділянка вул. Ряшівської дозволить з’єднати найкоротшим шляхом аеропорт із футбольним стадіоном на вул. Стрийській, а також скерувати нею частину потоків туристів західного напрямку в обхід завантажених вулиць Виговського, В.Великого, Наукової. Довжина – 3 км. 427 м. Про це повідомили у прес-службі Львівської міськради.

«Сьогодні ведеться нове будівництво. Це буде чотирисмугова дорога з роздільною смугою. На правих поворотах буде влаштована додаткова смуга. З виїзду з додаткових вулиць також додасться третя смуга. Тут використовується нова технологія. Робимо корито, потім підстилка з піску, прошарок щебеню однієї фракції, потім прошарок іншої, і лише після цього стелиться асфальт. Гарантія нової дороги – 10 років мінімум. Але я думаю, що така технологія і підхід, які ми зараз використовуємо, дозволять дорозі прослужити значно довше», – переконаний в.о.начальника управління капітального будівництва ЛМР Ігор Фалюта.

«Будемо влаштовувати вздовж дороги водопровід, газопровід, телекомунікації. Також звісно тут будуть прокладені тротуари і велосипедні доріжки», – додав представник підрядної організації «Онур» Олександр Добоні.

Як розповів Олександр Добоні, роботи з будівництва дороги тривають на двох ділянках. «Ми почали роботу ще з початку року від вулиці Кульпарківської і дійшли до садового кооперативу. В зв’язку з тим, що немає рішення по землях, були змушені продовжити роботи на другій ділянці, поблизу нового терміналу. Від вул. Кульпарківської до кооперативу є вже 350 м практично побудованої дороги у щебені. Там залишилося тільки покласти асфальтове покриття. На цій ділянці дороги роботи виконані на 60%, на тій, що поблизу терміналу, – на 15%. Загалом по усій вулиці у відсотковому еквіваленті роботи виконано на 15-20%. Ще складнощі є в тому, що раніше ця територія використовувалася, як склад ґрунтів. Під час різних будівництв сюди звозили поганий ґрунт. Це змушує нас виконувати значно більший об’єм робіт, ніж передбачено проектом. Будувати нову дорогу завжди складно, оскільки на різних етапах виникають усілякі труднощі. Приватні землі, які потрапляють у червону лінію будівництва – це зараз найбільша складність при будівництві», – розповів Олександр Добоні.

За словами Ігоря Фалюти, з садово-городніми кооперативами, яких є 49, сьогодні опрацьовано всі питання, оцінено майно, землю і зелені насадження. «Зараз ми отримуємо дозвіл Кабінету міністрів на викуп землі для суспільних потреб. На сесії ЛМР ми затвердимо акти оцінки. Після чого буде оформлення договорів купівлі-продажу. Буде вилучатися це майно і виплачуватимуться відповідні компенсації. Крім цього, на вулиці Ряшівській є один об’єкт, який до цього часу не має ще вирішення. Це автозаправна станція на вулиці Патона «ОККО». Зараз міська рада  опрацьовує варіанти, пропозиції щодо винесення цієї АЗС», – додав Ігор Фалюта.

На будівництві дороги задіяно близько 20 самоскидів, 5 екскаваторів та 40 працівників. «Будівельники працюють з 7:00 до 20:00, тобто увесь світловий день», – наголосив Олександр Добоні.

Нагадаємо, у Львові будують ще одну дорогу – вул.Вернадського.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *