ОСТАННІ НОВИНИ

ЛАЗівські автобуси після Євро змінять бренд

Львівський портал

|

Після завершення чемпіонату Європи 2012 року з футболу
закуплені автобуси та тролейбуси для транспортування вболівальників змінять
промоційний бренд турніру на промоційний бренд міста. Про це в інтерв’ю
Інформаційному центру «Україна-2012» повідомив директор департаменту підготовки
до Євро-2012 Львівської міськради Олег Засадний.

Відповідаючи на запитання про майбутню долю закупленого
транспорту з логотипом Євро-2012, який сьогодні курсує вулицями міста, чиновник
міськради відповів, що автобуси та тролейбуси й надалі виконуватимуть
промоційну функцію, проте вже без квітки УЄФА.

«Вимоги УЄФА наступні: після вересня 2012-го усі бренди
будуть зняті, у тому числі з транспорту. Проте згодом ці автобуси і тролейбуси
будуть перебрендовані іншим логотипом. Нещодавно ми завершили роботу над
брендбуком міста, який описує, як буде використовуватись промоційний логотип
Львова. За щасливим збігом УЄФА обрав частиною логотипа приймаючого міста
промоційний символ нашого міста – п’ять історичних веж. Ними й будуть
прикрашені після турніру автобуси й тролейбуси», – пояснив Олег Засадний.

Інформаційний центр «Україна-2012»

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *