ОСТАННІ НОВИНИ

Українські жінки все менше печуть паски

Львівський портал

|

До Великодніх свят «Концерн Хлібпром» планує випекти у п’яти
областях своєї присутності 470 тисяч пасок. Про
це повідомляє прес-служба компанії.

«Паски на хлібозаводах «Концерну Хлібпром» випікаються за
традиційними  українськими технологіями і
наша класична паска фактично нічим не відрізняється від домашньої, – розповіла
начальник управління технологій ПАТ «Концерн Хлібпром» Катерина Пастушенко. –
Другий вид нашої паски «Святкова» – це преміум-варіант великодньої випічки, яка
виготовляється  з додаванням мигдалю,
цукатів та шоколаду. Її менший по вазі різновид прикрашений марципановою
іграшкою, і є варіантом дитячої паски. Обсяги продажів «Святкової» паски щороку
збільшуються в середньому на 50%. Такий виріб зручно брати на свята з собою в
гості».

У регіонах загалом «Концерн Хлібпром» виготовляє 200, 300 та
500-грамові паски у двох видах упаковки – звичайній плівковій та подарунковій.
Відпускні ціни відповідно – від 4 грн до 7,74 грн за звичайну паску, та 16-28
грн за паски в подарункових упаковках. 

Цьогоріч компанія розпочинає виготовлення пасок 18
квітня. 

ПАТ «Концерн Хлібпром» є одним з найбільших виробників хліба
в Україні з часткою ринку 8%. Основна діяльність – виробництво та продаж хліба,
хлібобулочних напівфабрикатів і кондитерських виробів. ТМ компанії – «Хлібна
хата», «Наминайко», «Палаццо Бандінеллі». 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *