ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові маршрутну мережу розробляють під міфічні транспортні засоби – експерт

Львівський портал

|

Маршрутну мережу, над якою зараз працюють фахівці, не можна
змінювати кардинально, оскільки це може призвести до негативних наслідків. Як
зазначив на засіданні круглого столу на тему: «Обговорення проблемних питань і
стабілізації роботи громадського пасажирського транспорту міста Львова» доцент
кафедри САПР «Львівської політехніки» Віталій Мазур, мережу розробляють під
автобуси та тролейбуси великої місткості, яких наразі у Львові є лише кілька
штук. 

«Якщо б у нас не було кардинальної зміни транспортних
засобів, то фактично та мережа, яку маємо у Львові є оптимальною. Вона
оптимізується життям, тобто всі маршрути, які є неефективні – вони вмирають
своєю смертю. А ті, що залишаються, вони накатуються, до них звикають пасажири
і вони є ефективні. Переконаний, що тільки ідіот може поміняти більше 20%
маршрутної мережі. Це кардинальна ломка, яка призведе тільки до негативних
наслідків. Адже пасажирські потоки – це не така штука, яку можна легко перекидати
– день туди, день сюди. Це воля тисяч людей», – зазначив В.Мазур.

За його словами, зараз у Львові маршрути напрацьовані за
мережею, виконаною фахівцями «Львівської політехніки» у 2007 році. Її
коригування необхідне, оскільки місто переорієнтовується на великі транспортні
засоби.

«Є проблеми з транспортними засобами, ми зорієнтувалися на
тролейбуси, зорієнтувалися на нові великі автобуси… але де то? Ми досі не
отримали жодного тролейбуса з тих обіцяних 60-ти. Під що розробляти маршрутну
мережу? Під міфічні транспортні засоби?», – риторично поцікавився В.Мазур.

Реклама партнерів

Водночас він зауважив, що уже під час підготовчих,
передпроектних досліджень, виявилося, що місто не зовсім готове сприйняти таку
переорієнтацію. На багатьох вулицях за технічними можливостями великий
транспорт просто не в змозі розвернутися.   

«Підготовчі роботи до напрацювання мережі велися вже впродовж
тривалого часу. Минулого року ми працювали над дослідженням маршрутної мережі
для організації зупинок громадського транспорту. Адже до цього часу ми навіть
не знали, скільки у нас є зупинок. Більшість з них не позначені, не
облаштовані. А є такі місця, де наш транспорт не може навіть розвернутися. Ми
отримали великі автобуси і в нас тут же з’явилися проблеми на вулиці Величковського,
де не зупинка, а п’ятачок. Там не може розвернутися транспорт. Також проблема
на «Галицькому перехресті». Ми плануємо туди пустити великі автобуси, але у нас
не так багато маршрутів, що підходять для цього. Просто не підходять за
технічними параметрами. До прикладу, вулиця Гонти, яку нещодавно ремонтували. Вона
не придатна для руху великих автобусів, бо має ширину шість метрів, а мінімум повинно
бути сім метрів. На суботу-неділю центр перекривають і все. Автобуси-гармошки
туди не їдуть.

Для того щоб розробляти і запускати маршрутну мережу треба ще
багато зробити підготовчих робіт», – резюмував В.Мазур.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.