ОСТАННІ НОВИНИ

Приватні перевізники проти пріоритетів для комунального транспорту

Львівський портал

|

Приватні перевізники Львова обурюються тим, що міська влада
надає пріоритети комунальному транспорту, а не дотримується конкурентних засад.
Про це йшлося сьогодні на засіданні круглого столу на тему: «Обговорення
проблемних питань і стабілізації роботи громадського пасажирського транспорту
міста Львова».

«Конкуренція має бути здоровою. Сьогодні не можна робити
пріоритету комунальному підприємству, при цьому зневажати приватних
перевізників. Це наші підприємці, які платять податки», – наголосив президент
Асоціації «Львівський пасажирський транспорт» Роман Лобода.

За його словами, міська влада щомісяця дотує комунальне
підприємство АТП-1, котре обслуговує, зокрема соціальні маршрути №1, №3, №5.

«Нам кажуть, що це соціальний маршрут, можемо їздити по
гривні, а не по дві. І таким чином залазять в кишеню мешканцю міста більше, як
на дві гривні. Адже дотації комунальному підприємству – це наші податки, усіх
мешканців міста. Це треба доносити до людей, що вартість такого проїзду навіть більше
трьох гривень. І міська влада знаходить можливості на дотацію, субвенцію на те,
щоб цей транспортний засіб працював. Щомісяця на кожен так званий соціальний автобус
з міського бюджету доплачують 20 тисяч гривень. На це знаходиться дотації. Це
що ринкові стосунки? Чому комунальні підприємства можуть це отримувати, а інші,
які являються операторами з перевезення не можуть отримувати дотацій? Це
нерівні умови. Завдання влади створити однакові умови  для комунального транспорту, і для
приватного», – наголосив Р.Лобода.

За словами директора ПП. «Міра і Ко»Івана Релійки, свого
часу приватні перевізники Львова інвестували у бізнес понад 50 млн доларів,
однак зараз міська влада, влаштувавши не рівні умови з комунальниками, їх
фактично виштовхує з ринку.

«Коли з транспортною системою міста мало не трапився колапс,
ми інвестували понад 50 мільйонів доларів. Перевезли 2,5 млрд пасажирів, з яких
14% пільговиків. Тобто, йдеться про близько 350 мільйонів пасажирів. Однак, в
міста ніколи не було коштів, аби компенсувати ці затрати. А це майже 280
мільйонів гривень мала б влада нам компенсувати», – зазначив І.Релійка.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *