ОСТАННІ НОВИНИ

Львівські маршрутки незаконно будуть їздити аж до літа

Львівський портал

|

Маршрутна мережа міста, без якої у Львівській міськраді не
можуть провести конкурси на маршрутні перевезення, з’явиться не раніше, аніж на
початку літа. Впродовж найближчого тижня посадовці мерії обіцяють підписати договір
із НУ «Львівська політехніка», яка займається розробкою цієї мережі. Власне
робота над нею та обговорення займуть часу ще до червня. Про це йшлося сьогодні
на засіданні круглого столу на тему: «Обговорення проблемних питань і
стабілізації роботи громадського пасажирського транспорту міста Львова».

Як пояснив в.о. начальника управління транспорту та зв’язку
Львівської міської ради Ігор Собенко, затягування з підписанням договору з
«Львівською політехнікою» пов’язане з тим, що не було прийнято бюджету
розвитку, в якому передбачено фінансування робіт над маршрутною мережею. Він
запевнив, що уже впродовж найближчого тижня управління транспорту та зв’язку
підпише цей договір, що гарантуватиме оплату праці фахівців «Львівської політехніки»
.

За словами доцента кафедри САПР «Львівської політехніки»
Віталія Мазура, робота над маршрутною мережею міста розпочалася вже з 1-го
березня, наразі «під чесне слово» від міськради. «До 30 квітня ми розробимо варіант
транспортної мережі, потім її необхідно оприлюднити у ЗМІ, провести громадські
слухання, на обговорення потрібен місяць, а після цього вона буде винесена на
затвердження виконавчого комітету. Це має бути десь на початку червня. Далі
може бути сформований конкурсний комітет й оголошено конкурс на перевезення.
Якщо договір підпишуть, то ми почнемо працювати», – зазначив Віталій Мазур.

Реклама партнерів

За словами голови постійної депутатської комісії інженерного
господарства, транспорту та зв’язку Івана Гринди, на розробку маршрутної мережі
Львова у бюджеті закладено 100 тисяч гривень. Щоправда досі місто не
розрахувалося з «Львівською політехнікою» за розробку мережі зупинок
громадського транспорту. Цю роботу науковці виконували минулого року.
Заборгованість складає 50 тисяч гривень.

За словами президента Асоціації «Львівський пасажирський
транспорт»  Романа Лободи, зараз 90% усіх
маршрутних перевезень працюють поза законом, оскільки останній конкурс на
маршрутні перевезення був проведений ще у 2007 році. Термін останнього договору
закінчується 11 квітня 2011 року.

Нагадаємо, 11 березня, виконавчий комітет Львівської міської
ради прийняв рішення «Про забезпечення пасажирських перевезень на автобусних
маршрутах у м. Львові». 

Згідно з цим рішенням, департаменту житлового господарства
та інфраструктури дозволили продовжити дію договорів на право перевезення
пасажирів автомобільним транспортом загального користування, термін дії яких
закінчився чи закінчується. Продовжені договори будуть до часу проведення
тендерів з визначення переможців-перевізників на відповідних маршрутах.

Як запевняли посадовці раніше, тендери на маршрутні
перевезення у місті Львівська міськрада планує провести після розробки нової
схеми маршрутного руху.

Усередині січня цього року в мерії казали, що нова
транспортна мережа буде підготовлена не пізніше квітня 2011р.

«У квітні ми повинні мати нову транспортну мережу, після
цього ми можемо швидко провести усі конкурси, підписати на п’ять років з
перевізниками угоди і вимагати виконання тих умов, які будуть передбачені
угодою. А це – і культура поведінки, і вигляд, і перевезення», – сказала
директор міського департаменту житлового господарства та інфраструктури Наталія
Павлюк.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.