ОСТАННІ НОВИНИ

Аеропорт “Львів” таки не закриватимуть на час ремонту

Львівський портал

|

У рамках реконструкції аеродрому «Львів» до Євро-2012 за
підсумками нарад за участю представників Міністерства інфраструктури,
Державіаадміністрації, Національного агентства з питань підготовки та проведення
в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та реалізації
інфраструктурних проектів було вирішено проводити реконструкцію аеродрому в два
етапи.  Про це повідомляє прес-служба Міністерства
інфраструктури.

На першому етапі реконструкції буде побудовано нову ділянку
штучної злітно-посадкової смуги довжиною 795 м: при цьому під час реконструкції
поріг злітно-посадкової смуги буде перенесено на 900 м.

На другому етапі планується виконати реконструкцію частини
штучної злітно-посадкової смуги, що залишилась, довжиною 1610 м.

На кожному етапі виконання реконструкції будуть проводитись
роботи з облаштування світлосигнального та радіотехнічного обладнання та
виконуватись вертикальне планування на ґрунтовій ділянці льотної смуги.

При цьому на час реконструкції аеропорт закриватися не буде.

За інформацією ТОВ «Дорожнє будівництво «Альтком» у
Міжнародному аеропорту «Львів» зараз будівельні роботи на об’єкті ведуться
цілодобово. Працює 89 осіб і 45 одиниць техніки.

З метою забезпечення запланованих польотів під час
проведення реконструкції аеродрому «Львів» та забезпечення належного планування
авіаперевізниками розкладу виконання польотів Державіаадміністрація заздалегідь
направила українським та іноземним авіакомпаніям, які виконують польоти до
аеропорту Львів, інформацію щодо умов виконання польотів у період
реконструкції.

У відповідь майже всі авіакомпанії підтвердили свої наміри
продовжити виконання польотів до Львова та нині здійснюють планування розкладу
з урахуванням існуючого попиту на ринку та технічної можливості наявного парку
повітряних суден оперувати в умовах скорочення довжини злітно-посадкової смуги.

Нагадаємо, після завершення двох етапів реконструкції
загальна довжина смуги буде складати 3305 м відповідно до затвердженої проектної
документації. Така довжина буде достатньою для здійснення злітно-посадкових
операцій літаками типу В 767-300 ER та більш легкими типами повітряних суден.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *