На території, де відсутнє радіопокриття GSM-мережі
«Beeline-Україна» або її сигнал є слабким, телефони клієнтів «Beeline-Україна»
автоматично підключаються до мережі «Київстар». Як йдеться у повідомленні
компанії “Київстар”, це дозволяє послуга національного роумінгу. Наразі мережею
«Київстар» користуються 500 тис. абонентів «Beeline-Україна». Послуга
національного роумінгу не тарифікується.
У повідомленні зазначено, що у разі, якщо «Beeline-Україна»
буде відсутнім, телефон автоматично зареєструється у мережі «Київстар». Якщо телефон автоматично не переходить у
мережу «Київстар» або не підтримує функцію «Автоматичний вибір мережі», то це можна зробити вручну.
«Обслуговування клієнтів відбувається на умовах їхніх
поточних тарифів. Тих, хто ще не приєднався до однієї з найкращих мереж світу,
ми запрошуємо обрати мережу «Київстар» та користуватися якісним зв’язком та
покриттям на території усієї країни» –
зазначив Ігор Литовченко, президент «Київстар», голова бізнес-одиниці «Україна»
компанії «VimpelCom Ltd.».
Обслуговування абонентів «Beeline-Україна», незалежно від
того, в якій мережі вони користуються послугами зв’язку, здійснюється єдиним
центром обслуговування абонентів за номером 466.
Львівський портал