ОСТАННІ НОВИНИ

Антимонопольний зобов’язав учасників ринку цукру знизити ціни

Львівський портал

|

Антимонопольний комітет зобов’язав суб’єктів господарювання,
що працюють на ринку цукру, привести оптово-відпускні та роздрібні ціни до
економічно обґрунтованого рівня. Вимоги охопили 8 груп цукрових заводів, 11
виробників цукру, що не інтегровані в групи, 9 великих оптових постачальників
та 8 найбільших торговельних мереж. Про це повідомляє прес-служба АМКУ. 

Зокрема, вимоги висунуто до 25 цукрових заводів, що входять
до груп: ТОВ «Мрія-цукровий холдинг», ТОВ фірма «Астарта-Київ», ВАТ «Цукровий
союз «Укррос», ЗАТ Компанія «Райз», ТОВ «Панда», ТОВ «Подільські цукроварні»,
ЗАТ Західна компанія «Дакор» та НВФ «Сінтал Д» – ТОВ; виробникам: ТОВ
«Продовольча компанія «Зоря Поділля», ЗАТ «Продовольча компанія «Поділля», ТОВ
«Агрокомплекс «Зелена долина», ЗАТ «Юзефо-Миколаївська АПК», ТОВ «Краєвид», ТОВ
«Призма – 14», ЗАТ «Олександрійський цукровий завод», ЗАТ «Новомиргородський
цукор», ТОВ «УК.АЗ.-Дружба», ВАТ «Теофіпольський цукровий завод» і ТОВ
«Староконстянтинівцукор»; оптовим торговцям: ТОВ «Виробниче об’єднання
«Ексім-Продукт», ВАТ «Торгово-промислова компанія «Укррос», ТОВ «Компанія
«Цукор», ТОВ «Укртрімекс», ЗАТ Компанія «Райз», ТОВ «Консент – 2007», ТОВ
«Юмекс», ТОВ «Тріо» і ТОВ фірма «Астарта-Київ». А також – до торговельних
мереж: ТОВ «Фудмаркет», ТОВ «ЕКО», ТОВ «Метро Кеш енд Керрі – Україна», ЗАТ
«Фуршет», ТОВ «Ашан Україна», Торгово-промислова корпорація «Fozzy Group», ТОВ
«ПАККО-Холдинг» і ТОВ «Адвентіс».

Учасники цього ринку повинні сприяти укладенню прямих
контрактів щодо реалізації цукру з торговельними мережами, утримуватися від
економічно необґрунтованого підвищення цін на товар.

При цьому, комітет попередив торговельні мережі про
неприпустимість збільшення рівня торговельної надбавки та створення дефіциту
вагового цукру через повний перехід на реалізацію фасованого цукру.

Так, з вересня до грудня 2010 року ціни на цукор зросли на
17,1 відсотка.

За результатами аналізу прогнозного балансу попиту і
пропозиції нового маркетингового року встановлено, що обсяг внутрішнього
споживання цукру не зріс, а залишився на рівні попереднього 2009/2010
маркетингового року (1840 тис. тонн). Крім того, період з вересня до грудня
включно не є періодом сезонного зростання цін на цукор.

Разом з цим, за інформацією Міністерства аграрної політики
України, залишки цукру, що є власністю заводів (без урахування цукру, що
знаходиться на зберіганні), є значними.

Отже, аналіз економічної ситуації на ринку свідчить про
відсутність об’єктивних підстав для суттєвого підвищення цін на цукор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *