Продажі нових
легкових автомобілів в Україні в 2010 році становили 162,595 тис. одиниць, що
на 0,2% більше, ніж у 2009 році.
Незначної
позитивної динаміки продажів за підсумками року вдалося досягти завдяки
результатами грудня, коли було продано 17,8 тис. автомобілів – на 43% більше,
ніж у грудні 2009 року, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Якщо на початку
2010 року зростання попиту спостерігалося тільки в Premium-сегменті, то до
кінця року "вистрілили" вже і так звані "народні" сегменти.
У результаті в
грудні лідерство зберіг ВАЗ, який зміг поліпшити показники попередніх місяців –
продано більше 2,9 тис. автомобілів, що на 5,4% більше, ніж у листопаді 2010
року.
"Але
справжній рекорд встановили в салонах ЗАЗу – більше 2 тис. автомобілів і 11,5%
ринку", – наголошується в повідомленні.
Третій результат
у грудні у Hyundai з показником 1,4 тис. проданих автомобілів і 7,9% ринку.
Стабільно
користувалися попитом Toyota, особливо позашляховики, попит на які "підігріли"
зима та акції – в результаті 1,24 тис. автомобілів і близько 7% ринку.
Renault весь 2010
рік набирав обертів, а в грудні дилери змогли реалізувати більше 1 тис.
автомобілів і посісти п`яте місце на ринку.
Наростили продажі
і у дилерській мережі Skoda, за підсумками грудня зайнявши близько 5,2% ринку.
У той же час Ford
не зміг витримати високий темп попередніх місяців до ТОП-10, оскільки в
дилерській мережі закінчилися популярні моделі за привабливими цінами.
Збільшивши у
грудні продажі на 13-16% в порівнянні з листопадом, наступні позиції зайняли
Chevrolet, Mitsubishi і Nissan.
У сегменті
Premium-автомобілів аналітики відзначають зростання у Lexus, Mercedes-Benz,
Audi і Land Rover. Але і серед дорогих автомобілів до кінця місяця став
намічатися дефіцит.
В 2009 році в
Україні продано 162,3 тис. нових легкових автомобілів, що на 74% менше, ніж у
2008 році, а в 2010 році експерти прогнозували обсяг авторинку у розмірі
150-170 тис. одиниць.
У цьому році, за
оцінками експертів ринок легкових автомобілів в Україні може вирости на 15-20%
в порівнянні з 2010 роком.
Економічна правда
Львівський портал