ОСТАННІ НОВИНИ

В Україні подорожчає Інтернет

Львівський портал

|

Експерти і
провайдери кажуть, що в 2011 році ціни на Інтернет-послуги можуть вирости.
Практично третина дорослого населення України є користувачами Інтернету.

У 2010 році, за
даними провайдерів, ціни на Інтернет-доступ помітно просіли: у III кварталі тарифи
деяких компаній опустилися до рівня рентабельності.

На кінець III
кварталу 2010 року загальна кількість абонентів широкосмугового доступу в
Україні становила близько 3,35 млн., з яких 2,87 млн. – домашні користувачі,
пише "ЛІГАБізнесінформ".

На середину
листопада 2010 року Україна також увійшла до Топ-30 країн світу по швидкості
Інтернет-з`єднання. А за якістю "швидкого" Інтернету Україні – на
36-му місці у світі.

При цьому, даний
сектор поки що зростає: у III кварталі 2010 року проникнення таких послуг
становило близько 16,3%. Дохід з абонента в 2010 році зменшився на 7 гривень, а
це більш ніж 10%-ве падіння за трохи більш ніж квартал.

В 2011 році, на
думку деяких експертів, обвальне падіння цін припиниться, тому що "далі
вже нікуди".

"У 2011 році
ціни на широкосмуговий Інтернет-доступ для домашніх користувачів істотно падати
вже не будуть, максимум на 5-10%, оскільки ніякого економічного сенсу в цьому
вже немає, і фінансової міцності в більшості провайдерів на це не
вистачить", – вважає директор однієї з телекомунікаційних груп.

На його думку, в
місцях з підвищеною конкуренцією більш технічно і фінансово підготовлені
провайдери будуть намагатися дати більше послуг за ті ж гроші, а менш
підготовлені будуть втрачати частку і намагатися продати свій бізнес.

Крім того, як
прогнозують провайдери, ціни можуть навіть зрости. Так, у зв`язку з низькою
прибутковістю цього сегменту зв`язку "ринок опускається на дно".

А це, з одного
боку, неминуче знижує якість послуг, а, з іншого, призводить до "зниження
інвестиційної привабливості ринку ШСД, і нові інвестори дивляться на цей сектор
телекомунікацій без ентузіазму.

Крім того, надія
повернути вже вкладені інвестиції і видані кредити не може нескінченно довго
підтримувати в інвесторів і банків бажання кредитувати збиткові підприємства.

І цей факт
неминуче призведе до деякого підйому цін: у середньому, на 15-20% на ринку.

В першу чергу
ціни будуть підвищувати ті компанії, які "годували своїх абонентів різними
сортами безкоштовного сиру", вважають у великих компаніях.

ТСН

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *