Верховна Рада
відмовилася прийняти за основу і направила на доопрацювання в комітет проект
змін до закону про рекламу, яким передбачалося заборонити рекламу горілчаних
брендів і пряму рекламу пива на радіо та телебаченні в денний час
Зокрема, за
законопроект № 1014-2 від 23 квітня 2008 року, ініційований депутатами Миколою
Томенком і Андрієм Шевченком з фракції БЮТ, проголосували 47 депутатів з 263
зареєстрованих в сесійній залі у середу, 22 грудня.
Законопроектом
пропонувалося поширити на рекламу пива і напоїв, що виготовляються на його
основі, знаків для товарів і послуг, під якими випускається пиво та напої, що
виготовляються на його основі, обмеження, передбачені для реклами алкогольних
напоїв та відповідних торгівельних марок.
Крім того,
пропонувалося на годину (до 24:00) продовжити заборону на радіо і телебаченні
реклами алкогольних напоїв, знаків для товарів і послуг, інших об´єктів права
інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої.
Також
пропонувалося заборонити спонсорування теле-, радіопередач,
театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для
товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими
випускаються алкогольні напої.
Нагадаємо, що з 1
січня 2010 року в Україні заборонена реклама алкоголю і сигарет в друкованих
ЗМІ.
«Коментарі»
Львівський портал