ОСТАННІ НОВИНИ

Керівник Львівської залізниці «заборонив» телепередачу через суд

Львівський портал

|

Керівництво телеканалу «ZIK» заявляє про безпрецедентну
ухвалу Галицького районного суду м. Львова (про забезпечення позову, суддя Ванівський
О.М.), якою журналістам програми журналістських розслідувань «Хто тут живе?»,
— «заборонено проводити 15.12. 2010 р. та/чи в будь-який інший день програми
на телеканалі «ZIK», створювати сюжети, передавати (поширювати) їх в ефір та/чи
через інші засоби масової інформації без його згоди – до набрання законної сили
рішення суду у даній справі». Про це йдеться в повідомленні прес-служби
телеканалу.

Як зазначено у повідомленні, позивачем у справі виступив начальник
ДТГО «Львівська залізниця» Богдан Піх, котрий був запрошений на прямий ефір
програми «Хто тут живе?». У прес-службі телеканалу зазначають, що це рішення
було винесене протягом однієї доби з часу подання позову, і без запрошення
представників телеканалу «ZIK». При цьому суд не просив телеканал надати сюжети
журналістського розслідування для перегляду, які своєю ухвалою він заборонив до
демонстрації в ефірі.

У позовній заяві пан Піх просив визнати незаконними дії,
пов’язані із збором, зберіганням та використанням шляхом створення сюжетів без
його згоди та згоди його родини про його особисте життя і сімейне життя його
родини, попри те, що він не бачив жодного журналістського сюжету, хоча
телекомпанія пропонувала йому зробити це, погодившись показати панові Піху  відзнятий матеріал (на його ж прохання) ще
до  виходу програми в ефір. «Зрештою, він
запрошений для участі в програмі у прямому ефірі, де кожному гостеві надана
можливість прокоментувати побачене, а при потребі й спростувати ті відомості,
котрі вони вважають неправдивими чи упередженими, – розповів ведучий програми
Дмитро Добродомов. –  Ніхто не заважає
героєві подавати й до суду, але ж не перед виходом програми, позаяк пан Піх
навіть не бачив журналістський матеріал!»

Натомість керманич Львівської залізниці прислав на «ZIK»
людину, яка назвалася його радником. Чоловік приніс керівництву телеканалу
копію ухвали суду та позовної заяви, а також черговий лист від Богдана Піха,
який вкотре наполягає, щоб програма про нього не з’явилася в ефірі.

Реклама партнерів

Більше того, у цьому листі (уже четвертому подібному за три
останніх дні) пан Піх пише: «направляю для відома та виконання ухвалу
Галицького районного суду м. Львова…».

Ведучий програми «Хто тут живе?» Дмитро Добродомов
підтвердив, що впродовж останніх днів канал дійсно піддавався тиску, метою
якого було зняття програми за участю пана Піха з ефіру. Нагадаємо, що Богдан
Піх є депутатом обласної ради від Партії регіонів.

Наразі телеканал офіційно не отримував із суду жодних
заборонних документів. "У будь-якому випадку ми будемо радитися з
юристами, щоб прийняти законне рішення щодо наших дій, — зазначив Дмитро
Добродомов.

Учора програма вийшла згідно з графіком, а крім того, канал збирається
оскаржувати рішення Галицького районного суду в апеляційній інстанції.

«Місцева влада, схоже, пішла у наступ на принциповий канал
широким фронтом, позаяк останні їхні дії цілеспрямовані на позбавлення ефіру
телеканалу в будь-який спосіб, про що ми вже робили офіційні заяви та
звернулися з проханням втрутитися у ситуацію до вищого керівництва держави і
міжнародних організацій» – зазначив Д.Добродомов.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.