ОСТАННІ НОВИНИ

З початку опалювального сезону підприємства ТКЕ Львівщини заборгували за газ 77,7 млн грн

Львівський портал

|

Станом на 18
листопада цього року рівень оплати за спожитий природний газ підприємствами
комунальної теплоенергетики Львівщини з початку опалювального сезону 2010/11
року становить 21,8% (заборгованість – 77,7 млн. грн.), а з початку 2010 року –
71,8% (заборгованість – 131,3 млн. грн.). Про це повідомив заступник голови
ЛОДА Євген Пастух після селекторної наради, інформує прес-служба Львівської
обласної держадміністрації.  

Під час цієї
селекторної наради Є.Пастух заслухав керівників районів та міст обласного
значення щодо стану розрахунків підприємствами теплокомуненерго за спожитий
газ.

«Усі підприємства
теплоенергетики підписали угоди на постачання газу, відкрили рахунки з
спеціальним режимом використання. Необхідні документи для встановлення
нормативу відрахувань надані ДК «Газ України». Умовою для надання лімітів на
споживання природного газу з початку опалювального сезону 2010/2011 років є
забезпечення розрахунків теплопостачальних підприємств з початку 2010 року на
рівні не нижче 90%. Такий рівень розрахунків забезпечило ТОВ НВП «Енергія-Новояворівськ»
– 92,8%», – зазначив Євген Пастух.

Заступник
керівника області зауважив, що ряд теплопостачальних підприємств несвоєчасно
розраховуються за спожитий природний газ. Зокрема, трускавецьке КП «Наше місто»
винне 5258,4 тис. грн., КП “Бродитеплокомуненерго” – 3459,2 тис. грн., МКП
“Золочівтеплоенерго” – 1967,3 тис. грн., МДКП «Миколаївтеплокомуненерго» –
1284,4 тис. грн..

За його словами,
основних причин низького рівня розрахунків та виникнення заборгованості за
спожитий природний газ є декілька: відсутність затверджених тарифів на послуги
теплопостачання у зв’язку з підняттям ціни на газ; наявність дебіторської
заборгованості за послуги теплопостачання (на 01.10.2010 становить 184,7 млн.
грн., в т.ч. населення – 156,7 млн. грн.); касовий розрив в межах 1,5 місяці
між оплатою наданих послуг і оплатою спожитого газу з початку опалювального
сезону, оскільки споживачі сплачують за фактично отримані послуги після
закінчення розрахункового періоду; несвоєчасне відшкодування пільг та субсидій;
відсутність затвердженої різниця в тарифах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *