Мерія у всіх
районних відділах соцзахисту запровадила «гарячі лінії», де можна отримати
вичерпну консультацію щодо отримання будь-якої соціальної допомоги. Про це
повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
Як свідчить
статистика, на «гарячі лінії» протягом серпня-першої половини жовтня цього року
за консультаціями звернулось майже 1,7 тис. городян.
«У нас в кожному
районному відділі соцзахисту та в нашому управлінні запроваджено номери
«гарячих ліній», де можна з одного боку
отримати повністю консультації, а з іншого – попередньо записатися на прийом у
зручний для себе час. Водночас із запровадженням нововведень в призначенні
субсидій, Пенсійний фонд України надіслав всім пенсіонерам України конверти, де
було пояснено, що можна заповнити лист і надіслати його у відділ соціального
захисту свого району. Тож всі наші
райони отримали просто вал таких листів. Всього по місту таких листів було 17
тисяч. Тож працівники відділів соцзахисту мусили працювати понаднормово навіть
у свої вихідні», – розповіла керівник управління соціального захисту мерії
Ольга Лесюк.
Нагадаємо, єдині
приймальні районних відділів управління соціального захисту для зручності
мешканців вже давно працюють без обідньої перерви, з понеділка по четвер з 9:00
до 18:00 год., а в п’ятницю до 16:45 год.
Львівський портал