ОСТАННІ НОВИНИ

На Львівщині зростає рейтинг Партії регіонів

Львівський портал

|



За словами соціолога Олега Федька, Партія регіонів останнім
часом демонструє у Львівській області впевнене зростання популярності. «Якщо
донедавна соціологічні зрізи виявляли позитивне ставлення до ПР на Львівщині в
межах 4-6% виборців, то тепер очікування громадян змінились, і 8-11% – це той
реальний рейтинг, на який партія влади могла б розраховувати, якщо вибори
відбулись у найближчі вихідні. Не виключено, що ближче до часу Ч популярність
провладної сили тільки зростатиме», – прогнозує Олег Федько.

«Незважаючи на традиційне несприйняття влади львів’янами,
партії влади останнім часом вдається завоювати популярність серед населення. Цей,
на перший погляд, дивний факт – результат правильної передвиборчої рецептури
Партії регіонів», – заявив він.

На його думку, існує лише декілька секретів успіху Партії
Регіонів на Львівщині. «По-перше, це вдало підібраний список кандидатів до обласної
ради. Партія регіонів зібрала під своїми прапорами знакові фігури Львівщини. Ми
бачимо тут представників влади, освіти, спорту, силового блоку, транспорту, успішного
приватного бізнесу. Горбаль, Сендега, Піх, Юрчишин, Козяр, Губерський,
Федоренко, Микитюк, Загорський, Баран – всі ці прізвища досить впізнавані для
львів’ян і викликають повагу останніх.

Відповідно, немає нічого дивного у тому, що ставлення до цих
людей впливає на загальне сприйняття Партії регіонів, – вважає Олег Федько.
Особливий вплив зростання рейтингу Партії регіонів, за словами соціолога, мала
політична стратегія В.Горбаля і подолання внутрішньопартійних протиріч між ним і
Петром Писарчуком.

«З моменту призначення на посаду губернатора Львівщини Василь
Горбаль тривалий час тримав дистанцію – займаючись господарчими питаннями області
він не ліз у політику. І львів’яни це оцінили. Хоча він дотепер не пішов у
відпустку, його не можна звинуватити в агітації під час виконання службових обов’язків
чи використання адміністративного ресурсу. Це характеризує його як політика, який
працює на імідж своєї політичної сили через власний імідж господарника», – каже
Олег Федько.

«Крім того, останнім часом, схоже, відбулось подолання внутрішньопартійного
протистояння між В.Горбалем та П.Писарчуком. Це протистояння ніколи не
переходило у відкриту конфронтацію, однак навіть пересічні львів’яни розуміли, що
ці два впливові політики не можуть не конкурувати між собою. Проте зі стартом передвиборчої
кампанії все встало на свої місця. П.Писарчук претендує на посаду мера Львова,
Горбаль – на лідерство в обласній раді і, можливо, навіть на посаду голови
ради. Їхні інтереси майже не перетинаються. Відповідно, у свідомості виборців два
лідери Партії регіонів стали асоціюватись як взаємодоповнюючі кандидати, а не як
суперники. І авторитет обох політиків став працювати на загальний партійний
рейтинг», – визнає Федько.

«В цьому контексті, до речі, лідерство господарника Горбаля у
списку Партії регіонів до обласної ради – серед ключових факторів успіху ПР на майбутніх
виборах», – переконаний соціолог.

Крім цього, певного успіху ПР вдасться добитися завдяки вдалій
рекламній кампанії, вважає фахівець. «Вона почалась фактично з Дня Незалежності.
З того часу у свідомості виборця Партія регіонів формує правильні асоціації з підготовкою
до Євро-2012, будівництвом доріг, стабільністю в ціновій ситуації і навіть боротьбою
з корупцією», – зазначає соціолог Олег Федько.

http://www.from-ua.com/news/32d0990c0a07a.html

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *