ОСТАННІ НОВИНИ

У Львівській мерії треба скоротити кількість управлінь та відділів, вважають деякі кандидати у мери

Львівський портал

|

 

Сьогодні
Незалежний громадський прес-центр «Львівський вибір 2010» розпочав проект, який
стосується кандидатів на посаду міського голови Львова. Для обговорення теми «Як
оптимізувати управлінську структуру Львівської міської ради? Варіанти
кандидатів у мери» було запрошено п’ять претендентів на крісло міського голови
Львова: Олександра Вардзаля від Української соціал-демократичної партії,
Степана Кубіва від «Фронту змін», Олексія Луціва від «Нашої України», Олега
Павлишина від «Української платформи» та Василя Шпіцера від Конгресу
українських націоналістів. 

Кожен з
кандидатів на посаду мера висловив своє бачення оптимізації управлінської
структури Львівської міськради. Зокрема, Василь Вардзаль запропонував
майбутньому меру, перед тим як обрати модель керування, вивчити досвід східних
країн, а саме Польщі та країн Прибалтики. Він також вважає, що місцева влада
має мати набагато більше повноважень, ніж сьогодні. «Але, щоб іти до
централізації влади, нам потрібно звернути увагу на районні адміністрації, які
повинні виконувати набагато більше повноважень. Також потрібно звернути увагу
на департаменти, які будуть створені у разі потреби, а не потрібні департаменти
та управління слід ліквідовувати. Натомість наділяти потрібно їх дієвою владою,
аби вони мали можливість приймати рішення і відповідали за них», – сказав
В.Вардзаль.

Натомість Степан
Кубів запропонував спершу провести фінансовий, юридичний та кадровий аудит. Це,
на думку С.Кубіва, дозволить побачити реальний стан міської казни, адже за його
даними бюджет міста ввійде у наступний рік з боргом у сумі 600 і більше
мільйонів гривень. Кандидат у мери від «Фронту змін» також переконаний, що
принцип підбору кадрів повинен бути професійний і відкритий. Для цього потрібно
створити кадрову комісію, у яку мають входити фахівці з досвідом. «Міська рада
на сьогодні не повинна бути політичною, піарною організацією, вона повинна
виконувати функції найманого менеджера, або найманого якісного ефективного
управлінця, який вміє не керувати, а вміє організувати напрямки роботи у Львові
для кращого життя львів’ян», – зазначив С.Кубів.

Водночас Олексій
Луців підкреслив, що у мерії потрібно ліквідувати відділи, які працюють
виключно на піар мера. На його переконання, мер міста має працювати на громаду
і його голова має бути забита лише проблемами господарки. «Крім того, у мерії
не може бути такого щоб був голова міста – заступники – департаменти –
управління – відділи, має бути голова – заступники – управління – відділи», –
сказав О. Луців.

В оптимізації
управлінської структури ЛМР кандидат від «Нашої України» також вбачає боротьбу
з корупцією серед чиновників.

Олег Павлишин у
свою чергу зазначив, що для оптимізації управлінської структури мерії слід навести
лад в організаційних питаннях, внести якісні зміни у роботу мерії, змінити
правила та принципи діяльності влади.

Натомість Василь
Шпіцер наголосив на тому, що великих змін в роботу міськради вносити не
потрібно. Але, потрібно ліквідувати кілька управлінь та відділів, залишивши
крім голови, одного заступника з дуже великими повноваженнями та трьох-чотирьох
заступників по відповідних напрямках і т.д. Василь Шпіцер також запропонував
створити комп’ютерний облік і контроль прийнятих рішень, а також контроль за
виконанням цих рішень і доручень. Що ж стосується виконкому, то він, на думку
кандидата в мери від Конгресу українських націоналістів, повинен працювати як
годинник.

Одностайними щодо
оптимізації управлінської структури кандидати у мери виявилися у питаннях, що
стосуються скорочення кількості управлінь та відділів у міськраді. Адже, на
їхню думку, деякі структури в мерії дублюють однакові завдання. Також
претенденти на міського голову виступають за підбір розумних, професійних
людей, які мають досвід в роботі ЛМР та надання громаді міста право брати
участь у вирішенні важливих питань міста. Громада повинна мати можливість керувати
та контролювати владу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *