Найбільше звернень від львів’ян надходить з питань житлово-комунального господарства, соціального захисту, освіти та охорони здоров’я. Про це повідомили у прес-службі Львівської міської ради, посилаючись на інформацію «Гарячої лінії міста».
На офіційній сторінці Львівської міської ради працює рубрика «Як вирішити проблему?». За II квартал цього року електронним зверненням скористались понад 300 мешканців. Проект «Електронне урядування: відкрита влада для мешканців Львова» став можливим завдяки співпраці Львівської міської ради з Посольством Сполученого Королівства Великої Британії в Україні.
Основна мета проекту – допомогти мешканцям оперативніше вирішувати проблеми, використовуючи електронні технології у роботі. Таким чином мешканець, зайшовши в Інтернет, вдома чи на роботі, може дізнатись, як вирішити важливі питання та проблеми, що виникають.
Вже зараз на сайті розміщують відповіді на типові питання, що найчастіше хвилюють мешканців, щоб інформація була корисною не лише одному користувачеві.
Звернення, що надходять через Інтернет, опрацьовують консультанти «гарячої лінії» — добирають необхідну інформацію та надсилають її на електронну адресу мешканця. Термін надання консультації-відповіді на електронне звернення не перевищує 7 діб після його надсилання заявником. Також мешканці можуть перевірити стан виконання звернення, що подане на «Гарячу лінію міста». Для цього на сайті потрібно ввести прізвище та код звернення. Код можна отримати в оператора при реєстрації.
Аплікаційну форму для електронного звернення можна заповнити на сайті ЛМР www.city-adm.lviv.ua у рубриці «Львів`янину» – розділ «Як вирішити проблему?» – «електронне звернення».
Також можна зателефонувати на «Гарячу лінію міста» за номером 15-80.
Львівський портал