ОСТАННІ НОВИНИ

Львівська залізниця судитиметься з транспортною міліцією за наклеп

Львівський портал

|

Львівська
залізниця позиватиметься до транспортної міліції щодо поширення неправдивої
інформації. Про це повідомили у прес-центр державного
територіально-галузевого об’єднання «Львівська залізниця».

Таке  рішення прийняв  трудовий колектив після  публікації у газеті «Голос України» від 10
березня 2010 року статті, яка завдає шкоди 
діловій репутації  залізниці та
псує її імідж надійного державного підприємства.

У матеріалі «Вам
дешевенький рулон туалетного паперу, а нам – «грубі гроші» начальник відділу
держслужби з боротьби з економічною злочинністю відділу управління МВС України
на Львівській залізниці Андрій Онищенко піддав «нищівній» критиці дії
залізничників, які нібито завдали небачених збитків державі. Однак, ця критика
може стати дійсно нищівною, але матиме зворотну дію, оскільки посадовець у
погонах не побоявся оприлюднювати завідомо неправдиву інформацію. Цифри, якими
він оперує, не відповідають дійсності, адже за його словами, «87 посадових
злочинів виявили працівники управління МВС на Львівській залізниці, з них 69
справ скеровано минулого року до суду».

Очевидно, А.Онищенко
видає бажане за дійсне, реальність же зовсім інша: виявлено 22 злочини,
вчинених працівниками магістралі, причому інформацію про 11 з них
правоохоронцям надала сама залізниця, а до суду дійшло лише дві справи. Тим
більше дивно звучать слова правоохоронця про те, що «практично усі факти
виявлення посадових злочинів були доведені до свого логічного завершення,
зловмисники отримали покарання, при цьому багато хто віддав особняки та
машини». Щоправда, він так і не уточнив, хто і кому віддав особняки та машини.
Згадане інтерв’ю більше скидається на ляпас у відповідь, оскільки на початку
березня залізниця звернулася до правоохоронців не для того, щоб покривати
злочини, учинені працівниками магістралі.

Керівництво
залізниці усвідомлює, що серед 60 тисяч 
працівників є і нечисті на руку, але кожного самотужки за ту ж руку
зловити важко. Тому залізниця неодноразово зверталася до міліції із закликом
співпрацювати, натомість так само неодноразово стикалася з тим, що саме люди у
погонах рятували зловмисників від покарання. Схоже на те, що Андрій Онищенко
саме це і мав на увазі: працівники залізниці, які вчинили правопорушення,
«віддавали особняки і машини» у якості хабарів міліції.

Що  ж стосується нібито фактів правопорушень,
наведених міліціонером, то вони взагалі 
виглядають сфабрикованими і не відповідають дійсності. Безпідставними є
звинувачення службових осіб Коломийського ФСК «Локомотив» у самовільній
передачі в оренду комерційній структурі на 50 років земельної ділянки площею
близько гектара. По-перше, залізничники звертають увагу «спеціалістів» з
боротьби з економічною злочинністю на те, що залізниця, як державне
підприємство, є не власником землі, а лише користувачем і, відповідно, цією
землею не розпоряджається. Справжнім власником залишаються органи місцевого
самоврядування та місцеві громади.

Очевидно,
транспортна міліція не зовсім володіє 
ситуацією щодо земельних справ 
залізниці, оскільки ще один наведений 
приклад про 2,7 га
«золотої» землі у Чопі, нібито переданої посадовцями Львівської залізниці у
чужі руки узагалі є повним абсурдом. Насправді «чужими» руками є Королівська
селищна рада, тобто фактичний власник землі. Але найбільше у цій історії
насторожує те, що правоохоронці не гребують кидати звинувачення у бік залізниці
і рахувати збитки задовго до того, як узагалі може бути встановлено факт
злочину. Кримінальну справу лише порушили, а бруд на посадовців магістралі
ллється без упину.

Зважаючи  на це, колектив залізниці звернувся до
прокуратури, аби та з’ясувала, на підставі чого держслужбовець МВС на сторінках
загальноукраїнського видання дозволив собі так безапеляційно дискредитувати
Львівську залізницю і її працівників. Залізничники сподіваються домогтися
спростувань та вибачень за неправдиву, викривлену і перекручену інформацію від
Управління МВС України на Львівській залізниці, оскільки вона завдала шкоди
діловій репутації магістралі загалом і кинула тінь на кожного працівника
зокрема.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *