У 2009 році кількість
соціальної реклами у Львові, у порівнянні з аналогічним періодом 2008 року,
збільшилась на 105%. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
Протягом 2009 року по
місту було розміщено 1 тис 286 площин із соціальною рекламою, з яких 635
білбордів (розміром 6*3) та 651 сіті-лайт (розміром 1,2*1,8). Для порівняння, у
2008 році таких площин було 628, з них 257 білбордів та 371 сіті-лайт.
Відтак, минулоріч КП
«Адміністративно-технічне управління» організувало розміщення зображень 71
соціальної програми. Найбільше по місту було розміщено культурно-мистецьких
соціальних програм (до прикладу: «Захисти мову», «З книгою – до дітей», «Львів
– культурна столиця України», «Різдвяне шоу «Наше Різдво» та ін.), також значна
кількість суспільно-соціальних («Євро-2012», «Прийомна сім’я – це для мене»,
«Святкуй тверезо», «Львів – місто кохання», «Дитячі майданчики» та ін). Рідше
по Львову можна було побачити соціальні програми про особистостей.
Найменша кількість
рекламних конструкцій була відведена для реалізації таких соціальних програм,
як вітання до свят.
«Збільшення кількості
соціальної реклами сприяє пропаганді важливих культурних і загальнолюдських
цінностей. Місто дбає про популяризацію серед львів’ян визначних імен,
здорового способу життя, гуманного ставлення до оточуючих тощо. Реалізація
соціальних програм сприяє підвищенню культурного рівня суспільства, формуванню
громадської думки, пробудженню національної гідності та патріотизму і є
необхідною для міста», – каже директор КП «Адміністративно-технічне управління»
Інна Свистун.
Львівський портал