Минулого
тижня у Львові мав офіційно стартувати опалювальний сезон. Та у
багатьох львівських будинках батареї досі ледь теплі, а в деяких квартирах –
взагалі холодні, інформує прес-служба ГО „Рідне місто”.
„З проблемою „холодних
батарей” зіткнулося чимало активістів нашої громадської організації, які
мешкають у Залізничному районі, у Франківському районі. Вони телефонували у
ЖЕКи, а також на „гарячу лінію” міськради. Їм говорили – звернення взяте до
уваги, але батареї досі холодні і немає гарантії, що оплата за послуги буде
перерахована”, – розповіла представник ГО „Рідне місто” Софія Байса.
Відтак, активісти ГО
«рідне місто» рекомендують усім мешканцям Львова, які досі мерзнуть у власних
квартирах, виборювати своє право на якісне теплопостачання. Для цього потрібно
складати акти-претензії, реєструвати ці документи в ЖЕКах і тоді комунальники
будуть зобов’язані перерахувати плату за теплопостачання.
Щоб поскаржитися на
неякісне теплопостачання в помешканні, мешканець повинен
написати акт-претензію. Для цього споживач
повинен написати заяву в ЖЕК з вимогою надати представника для складання акту–претензії. У цій заяві треба зазначити термін, протягом
якого має з’явитися представник.
Якщо
представник
ЖЕКу не прийшов або ЖЕК відмовився надавати представника, споживач має право
самостійно скласти акт–претензію в довільній
формі. Акт–претензія, підписаний двома
споживачами (мешканцями Вашого будинку), є дійсний навіть без підпису
представника ЖЕКу. У акті має бути: перелік осіб, які присутні при складенні акту, місце складання акту, підписи
та координати осіб, які брали участь у складанні даного акту–претензії, скріплені їхніми підписами, а також
зафіксовані проблеми та порушення.
Після
складення акту споживач повинен
направити копію заяви про виклик представника, на якій
вказано факт реєстрації заяви в ЖЕКу, та акт–претензію до ЖЕКу. До них слід додати заяву з
вимогою перерахувати плату за теплопостачання.
Львівський портал