Цього літа
Вроцлав переживає навалу нових студентів з України, Білорусі, Росії, Молдови і
Туркменістану. Все це завдяки вдалій рекламній кампанії вищих учбових закладів,
проведеній польським містом у Львові,
Луцьку, Тернополі й деяких містах на сході України. Про це повідомляє «Німецька
хвиля».
"Вроцлав
хоче розвиватись як освітній центр, і надання стипендій для нас є формою
популяризації міста",- сказав "Німецькій хвилі" координатор
проекту мерії з популяризації Вроцлава Алєксандер Хойло.
Представник
програми "Тепер Вроцлав" Мирослав Лебідь впевнений, активність
українців – результат рекламної кампанії, що її проводили Там розміщували
біг-борди, запрошуючи молодь навчатися у вроцлавських вищих школах.
Студенти з
України частіше обирають фах міжнародні відносини чи економічні спеціальності.
Цьогоріч буде й більше тих, хто поступав на перший курс в Польщі одразу після школи
в Україні. Одна з вимог до абітурієнтів – знання польської мови.
"Місто
потребує фахівців, добре освічених і кваліфікованих робітників. Вкладення
коштів у рекламу – це наш внесок в економічний розвиток Вроцлава",-
наголошує Хойло. "Тепер Вроцлав" пропонує варіанти як платного, так і
безкоштовного навчання, приїжджим надають гуртожиток. Вже на 4 курсі більшість
студентів зі Східної Європи знаходять роботу в Польщі.
Львівський портал