Протягом січня-червня
2009 року об’єм реалізації цільномолочної продукції молочної компанії «Галичина» у порівнянні з
аналогічним періодом 2008 року виріс на 11,6% у гривневому еквіваленті. Про це йдеться в повідомленні компанії. Загальний
оборот за цей період склав 278,8 млн. грн.
Такий ріст
зумовлений, зокрема, зростанням ваги категорії кефірів. Продажі кефіру
«Галичина» збільшились на 22,6%, натомість йогурти та йогуртові напої
зменшились на 6,1% в гривневому еквіваленті.
«Тенденція росту
споживання традиційних кисломолочних продуктів, зокрема кефіру, загальна для українського
ринку,- розповідає комерційний директор молочної компанії «Галичина» Іван
Саломатін.- Натомість категорія йогуртів в Україні впала значно більше, аніж це
відобразилося на наших продажах. За нашими даними, ринок йогуртів у грошовому
обсязі впав щонайменше на 15%, а у фактичному об’ємі – на 27-30%. Натомість продажі
йогуртів ТМ«Галичина» зменшились на 6,1% у гривнях та на 17% у тоннажі. У
другому півріччі 2009 року ми очікуємо відновлення об’ємів продажу наших йогуртів до минулорічного рівня».
ЗАТ «Галичина» –
українська молочна компанія заснована у 1998 році. Потужність основного
виробничого майданчика – Радехівського молокозаводу – переробка 350 тонн молока
на добу. Оборот у 2008 році – 552,43 млн. грн. Основні ТМ: «Галичина», «12 вітамінів», «Молочар», «Дві
корівки». Кількість працівників – понад 3 тисячі.
Львівський портал