У Центрі обслуговування мешканців Львівської міської ради молодь допомагає львів’янам вирішувати їхні проблеми. Близько 10 волонтерів щодня працюють у центрі і, спілкуючись з мешканцями, надають їм потрібну інформацію. Про це повідомляє прес-служба ЛМР.
Досвід роботи у Центрі допомагає волонтерам розробляти власні проекти і реалізовувати їх на базі центру обслуговування мешканців.
Щодня до центру обслуговування мешканців приходить близько двохсот людей, які бажають зареєструвати заяву, подати документи та просто отримати корисну інформацію. Протягом двох місяців працівникам допомагають студенти, які проходять стажування в міській раді. Молоді люди кваліфіковано допомагають мешканцям – надають зразки документів, реєструють заяви, інформують, розповсюджують листівки з корисною інформацією.
«Ще донедавна «єдине вікно» мешканці сприймали як відділ реєстрації документів. Тепер тут працює команда молодих людей, які не хочуть залишатися осторонь життя міста. Кожного дня ми стикаємося з сотнями запитань, приймаємо багато документів і перекладаємо адміністративні слова на зрозумілу мову. Нам не байдужі проблеми львів’ян і ми прагнемо допомогти їм вирішити своє питання у міській раді. Цим самим ми робимо владу більш відкритою до громадян», – розповіла адміністратор Центру обслуговування мешканців Галина Космина.
Також студенти проводять анкетування відвідувачів Центру обслуговування мешканців, аби проаналізувати як оцінюють львів’яни якість надання послуг, ввічливість та компетентність працівників.
Для підвищення професійного рівня молодь проходить спеціальні навчання – тренінги. Частина молодих людей планують залишитися працювати у Львівській міській раді.
Нагадаємо, «єдине вікно» Львівської міської ради реформують у Центр обслуговування мешканців. Проект реалізовує управління внутрішньої політики. Реформування планують завершити до кінця 2010 року.
Довідка: Центр обслуговування мешканців працює з понеділка до п’ятниці з 8 до 19 години, без обідньої перерви. Вхід у Центр зі східної сторони Ратуші.
Львівський портал