ОСТАННІ НОВИНИ

Три роки піару за рахунок бюджету міста

Львівський портал

|

Про те, що мер Львова Андрій Садовий є знаним поціновувачем піару, мабуть відомо кожному громадянину нашого міста. Мало знайдеться таких, хто не мав честі милуватися з блакитних екранів привітною посмішкою Андрія Івановича, який богомільно складаючи руки, розповідає про свої досягнення на ниві розбудови рідного Львова.

І начебто нічого страшного у цьому немає. Адже також усім відомо, що міський голова є людиною набожною і ходить сповідатися. Тож напередодні Великодня він уже мабуть встиг очиститися перед Всевишнім за своє марнославство. Однак, прикро визнавати, що цей гріх чи себто слабкість мера доволі суттєво згодом відбивається на наших з вами кишенях. Звичайно, у клептоманії ми його не звинувачуємо. Йдеться про міський бюджет, котрий, як відомо, формується з відрахувань громадян цього міста.

Згадаємо про ще одну сентенцію, котра стала широко відомою лише завдяки нині діючому міському голові. А саме про те, що Львів – достойне європейське місто і воно заслуговує, аби про нього знали у світі, а отже, заслуговує на добру промоцію. Власне з цією метою з ініціативи пана Садового було створено у міській раді нову структуру – відділ промоцій, на який минулого року було виділено понад 1 млн 200 тис грн.

Сперечатися не варто, Львів справді потребує гідного представлення навколишньому світу, а для цього потрібні й чималі кошти. Тільки виникає питання, чи справедливо ставити знак дорівнює між мером та містом. І чи значить те, що проводячи піар Андрію Івановичу, автоматично прославляється Львів?

Реклама партнерів

Порахувати достеменно, скільки саме коштів було витрачено на промоцію міста і яка доля коштів була скерована на висвітлення позитивів його керманича, практично нереально. Як зауважив директор центру «Журналістський правозахист» Микола Савельєв, котрий власне оприлюднив цифри, які були скеровані на деякі статті витрат відділу промоції, визначити коефіцієнт корисної дії промоції доволі складно.

Але подивившись, куди саме скеровувалися бюджетні кошти, розпорядником яких є відділ промоції, враження складається явно не на користь міста. Окрім того, варто додати, що підпорядковується згаданий відділ директору департаменту «Адміністрація міського голови» Олегу Березюку. Можливо, помилимося, але, зважаючи на тісний тандем цього чиновника з мером, останній його серцю набагато ближчий, аніж місто.

Відтак закрадається підозра, що прикриваючись бюджетними витратами на піар Львова, насправді проводилися розрахунки з тими чи іншими фізичними і юридичними особами, які безпосередньо працювали на прославлення його бургомістра.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.