ОСТАННІ НОВИНИ

Прокуратура повинна відреагувати на порушення прав львів’ян з боку міської влади, жеків та судів

Львівський портал

|

У Львові представники виконавчих органів та ЛКП запустили механізм «вибивання» з мешканців плати за комунальні послуги. У цьому процесі їм успішно допомагають суди й державні судові виконавці. Сьогодні на прес-конференції львів’янка, журналістка Любов Сорокіна розповіла про те, як на власному досвіді їй довелося відчути себе «злісним неплатником», оскільки вона відмовилася від сплати за ті послуги, що не були надані.
«Я отримала повістку від державної виконавчої служби дуже погрозливу, де йшлося про те, що на мене буде накладено штраф, арешт на майно й буду доставлена під супроводом міліції у виконавчу службу, оскільки нібито є злісним неплатником. Однак, жодного судового рішення, на підставі якого була написана ця повістка, я не отримувала. Згодом виявилося, що суд надсилав повідомлення за зовсім іншою адресою», – розповіла Л.Сорокіна.
Як зазначив координатор Громадського форуму Львова Олег Мацех, останнім часом у Львові є доволі поширеною практикою, коли громадян не інформують, що стосовно них виносяться судові рішення. За його словами, виконавче провадження відкривають без попередження боржника, копію судового наказу боржник не отримує, а рішення суд приймає без його участі, на підставі протермінованих документів чи незаконних тарифів що діяли в період 2005-2008 років та скасовані у судах всіх інстанцій.
«Дивно, але суд не розбирається, чи були надані послуги, чи існують договірні відносини, просто виносить рішення. Далі виконавчий лист, який має спонукати львів’ян швиденько йти й платити. У моєму випадку, я написала відповідну заяву про скасування судового наказу у Личаківський райсуд і цей наказ був скасований. Я готова платити як споживач за послуги, але, коли ЛКП не надає послуги, більше того, відмовляється реагувати на відповідні заяви, звернення, то чому ж споживачі повинні платити?», – додала Л.Сорокіна. 
Утім, відмовитися від неякісних чи взагалі ненаданих послуг, а відтак і не платити на законних підставах, практично неможливо. Працівники ЛКП в односторонньому порядку укладають договори й, незважаючи на те, що мешканці відмовляються підписуватися під цими документами, вважають договори «фактично дійсними» й вимагають сплати за нібито надані послуги. 
На думку О. Мацеха, це маніпуляція, завдяки якій з львів’ян просто «вибивають» доволі значні кошти. Водночас він наголосив, що ЛКП ігнорують акти-претензії, які складають мешканці стосовно ненаданих послуг, або відмовляються їх підписувати.  
Підтвердженням цього стала розповідь львів’янки Галини Рогової, котра мешкає на вул. Антоновича, 25. Вона зазначила, що впродовж кількох місяців спільно з сусідами намагаються відмовитися від послуг ЛКП, які не надаються, однак, досі ці намагання залишаються безрезультатними. «Щомісяця приходили рахунки у розмірі 150 гривень за миття сходів, які ніколи працівники ЖЕКу не мили. Цим займалися почергово мешканці. Ми вирішили відмовитися, склали відповідну заяву від цілого будинку, але отримали банальні відписки. Рахунки на оплату компослуг приходять, а сходову клітку надалі не прибирають», – розповіла Г.Рогова.  
За словами О. Мацеха, зважаючи на такі дії, можна припустити змову чи то кругову поруку міської влади, ЛКП та судових органів. Він зазначив, що у цій ситуації, коли масово порушуються права мешканців, повинна відреагувати прокуратура. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *