За роботою комунальних підприємств міський голова встановив щомісячний контроль, повідомляє прес-служба Львівської міської ради. Департаменти економічної політики та житлового господарства та інфраструктури щомісяця проводять моніторинг роботи ЛКП і оцінюють її за 54-бальною системою.
«За роботою ЛКП ми запровадили моніторинг з квітня минулого року. За ці 11 місяців виникла потреба внести нові показники, удосконалити моніторинг, за якими ми контролюємо ЛКП. Якщо раніше ми звертали більшу увагу на санітарний стан будинків та території навколо, то тепер ми більше перевіряємо технічний стан будинків – проведення поточних ремонтів, справність ліфтів, ремонт дахів», – повідомила в. о. начальника управління житлового господарства та інфраструктури Наталія Герус.
Зокрема під час моніторингу до уваги беруть рівень оплати мешканців за житлово-комунальні послуги, фінансово-господарський стан ЛКП (збитковість, прибутковість), заборгованість з виплати заробітної плати. Перевіряють також витоки води з водопровідних мереж, проплату за послуги аварійної служби, забезпечення своєчасного вивезення сміття, стан газонів та покіс трави, справність ліфтового господарства, санітарний стан під’їздів, освітлення під’їздів, технічний стан сходових кліток у житлових будинках, наявність графіків миття сходових кліток та інших оголошень для мешканців, стан дворових дощоприймачів та трапів, проведення толоки, кількість виявленого самовільного будівництва, невчасно виконані звернення, кількість скарг на роботу львівських підприємств.
Як повідомив головний спеціаліст департаменту житлового господарства та інфраструктури Ігор Дропа, який безпосередньо виконує моніторинг, за останніх 11 місяців значно покращився санітарний стан у місті.
«Перед двірниками поставлено конкретні завдання, вони знають чого від них вимагають і що їхню роботу контролюють. Ми перевіряємо в якому стані перебувають контейнерні майданчики, санітарний стан будинків, наявність інформації про миття під’їздів, фотографуємо це і подаємо на щомісячну нараду», – зазначив І. Дропа.
Мешканці будинків також можуть самостійно контролювати роботу ЛКП. Якщо у будинку не прибирають, телефонуйте на «гарячу лінію» міського голови або диспетчерську службу – 297-59-99 або 297-59-11.
Львівський портал